We hebben zojuist de reset van wifi doorlopen maar nu is het bereik nog steeds niet verbeterd.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelWe hebben zojuist de reset van wifi doorlopen maar nu is het bereik nog steeds niet verbeterd.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelWelke Experiabox heeft u? Heeft u versterkers? Waar staat de Experiabox? Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Heeft u glasvezel? Heeft u ook tv van KPN? Gebruikt u een draadloze verbindingsset? Is de snelheid op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel goed?
10,nee,in de meterkast, ja, ja, nee, ja, ja
U gebruikt draadloze verbindingset?? Of zie ik dat verkeerd? Zo Ja waar gebruikt u die dan voor?
Hier ook een trage en wegvallende wifi. Alles al geprobeerd maar niets helpt. Iemand nog een oplossing
HoiÂ
Hoi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.