Ik heb via KPN twee wifiversterkers aangeschaft en aangesloten.
Nu blijkt dat mijn ringtone (deurbel) ineens het netwerk niet meer kan vinden.
Wat kan ik doen ?
Beste antwoord door Arie Heesterbeek
Bekijk origineelIk heb via KPN twee wifiversterkers aangeschaft en aangesloten.
Nu blijkt dat mijn ringtone (deurbel) ineens het netwerk niet meer kan vinden.
Wat kan ik doen ?
Beste antwoord door Arie Heesterbeek
Bekijk origineelWelkom op het forum
Goedemiddag,
samen met de helpdesk van KPNÂ heb ik het probleem inmiddels kunnen oplossen.
Had inderdaad te maken met het 2.4 GHz.
Bedankt daarvoor.
Goed om te lezen dat het via de collega's is gelukt
Goedemiddag,
samen met de helpdesk van KPNÂ heb ik het probleem inmiddels kunnen oplossen.
Had inderdaad te maken met het 2.4 GHz.
Ik zie in de ExperiaWifi's de mogelijkheid om een extra WiFi-netwerk aan te maken (dus nog buiten het gastnetwerk om). Dat netwerk heeft dus een andere naam en kan beperkt worden tot alleen 2,4 GHz (of desgewenst ook tot alleen 5 GHz). Het doel daarvan is ondersteuning van deurbellen en andere apparatuur die maar over één soort netwerk kan werken, zoals in dit geval. Volgens mij werkt dat ook met de SuperWifi's.
Is dat de oplossing die je met KPN helpdesk hebt doorgevoerd?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.