Beantwoord

noodpakket in verband met kabelbreuk

  • 27 July 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 3

Vanochtend is een kabelbreuk geconstateerd. Ik wacht nu op een telefoontje van de afdeling die een afspraak gaan maken voor graafwerk. 
Ik wil graag een noodpakket met televisie. Maar, ik mag dit volgens de klantenservice pas na 48 uur aanvragen.
Dit vind ik hoogst klantonvriendelijk. Is er iemand binnen dit forum die e.e.a. kan versnellen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 July 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Klasinus, ik zie inderdaad dat er een grondploeg aan is gestuurd voor het herstel en dat je hier over gebeld gaat worden. Hopelijk hoor je hier snel meer over! 

Het is niet zo dat je pas ná 48 uur een noodpakket aan kunt vragen, als nu al zou blijken dat je langer dan 48 uur zonder zou komen te zitten kan er nu ook al een noodpakket aan worden gevraagd. Echter weten we nu nog niet wanneer de grondploeg met de kabel aan de slag gaat. Kan zijn dat ze de kabel sneller hebben hersteld dan dat het noodpakket bij jou bezorgd wordt, vandaar dat het wachten eerst is op een verwachte oplostijd.

Als je gebeld wordt en bekend is wanneer ze verwachten dat de lijn weer in orde is, weten we of het verzenden van een noodpakket nut heeft. Ik heb nu een grote extra databundel toegevoegd aan het nummer dat eindigt op 93, zodat je daarmee online kunt én tv kunt kijken via iTV online :slight_smile:

Reputatie 3

Thanks!

Reputatie 7
Badge +20

Hoe is het nu gesteld met de verbinding @Klasinus? Het lijkt er op dat de lijn nog vrij snel hersteld is een aantal dagen geleden, is alles nu ook echt weer in orde?

Reputatie 3

Alles prima. Ging supersnel.
Nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top :smiley: Graag gedaan!