Beantwoord

Ook hier werkt de Wifi manager niet, loopt halverwege vast.

  • 4 February 2021
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

zo te lezen ben ik niet de enige, maar ook  bij mij werkt de Wifi manager niet zoals die het zou moeten doen. Na het testen, als alle wijzigingen in de instellingen zijn doorgevoerd en je dus de nieuwe settings moet testen loopt de manager de hele tijd vast. Ik moet dus weer helemaal opnieuw beginnen. Dit lijkt oa. te gebeuren als tijdens het testen de wifi wegvalt (dus..dat is de reden om dit te doen), maar ook als dit dus niet het geval is. Switchen van browser maakt niets uit. al met al maakt het gebruik dus vrij onbruikbaar.  Wat nu, die 6 a 10 mb/sec die ik boven heb maakt het er niet beter op...

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 February 2021, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @De_echte_Hopjesvla, welkom op het forum! Krijg je ook iets van een foutmelding? En misschien klinkt het want anti-intuïtief maar als je hem dichter bij je experiabox doorloopt? Of een andere plek waar je de beste dekking in huis hebt?

Hoi @De_echte_Hopjesvla, welkom op het forum! Krijg je ook iets van een foutmelding? En misschien klinkt het want anti-intuïtief maar als je hem dichter bij je experiabox doorloopt? Of een andere plek waar je de beste dekking in huis hebt?

Tja, de plek met de beste dekking gaat lichtelijk voorbij het gebruik van de wifi manager, denk je niet? 

Ik heb juist problemen waardoor ik die manager wil doorlopen op de plekken waar ik de problemen heb, zoals ook de bedoeling is…

 

Maar goed, ik krijg geen foutmelding, de manager loopt gewoon niet door z'n programma heen. de eerste stappen, meten etc. op elke verdieping doet die wel, daarna gaat die instellingen veranderen, dan moet je weer gaan meten. en daar gaat het fout, ondanks dat ik verbinding met de wifi heb, blijft die dan hangen. (en nee het ligt niet aan een verouderde mobiel)

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@De_echte_Hopjesvla, kun je je experiabox eens een volledige reset geven met het paperclipknopje achterop en als deze weer volledig opgestart is de wifimanager nog eens doorlopen? Ik vermoed dat een van de aangepaste instellingen op je experiabox de wifimanager in de weg zit op het moment.

Helaas nog geen tijd gehad om te testen. Ik wet wel dat na aanpassen van de instellingen i sowieso opnieuw moet verbinden met de wifi. Of een reset dit gaat verhelpen is maar de vraag.

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan echt een hoop uitmaken. Ik ben benieuwd naar het resultaat van de wifimanager na een reset! Houd me op de hoogte!