Beantwoord

Op een geen Wifi signaal meer op mijn 2e Experia Wifi versterker in de slaapkamer

  • 22 March 2022
  • 7 reacties
  • 162 keer bekeken

Sinds vandaag geeft mijn Experia Wifi versterker geen wifi signaal meer. Deze versterker staat in mijn slaapkamer en is bekabeld verbonden met de draadloze verbindingsset 200 plus.

De Wifi Experia versterker in de huiskamer werkt wel gewoon. Deze is rechtstreeks verbonden met de kpn experia box zxv10 h220n.

Ik heb de niet werkende versterker conform KPN advies gereset. Helaas zonder resultaat.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt voor de reactie.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 25 March 2022, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Sowieso is het onverstandig om draadloze verbindingsets voor dit doel te gebruiken.  En dan zeker de 200!!! Die is al zo oud!! 

Hi Joep,

bedankt voor je reactie. Ik heb destijds op advies van KPN dit zo geregeld. Daarnaast heeft het altijd naar behoren gewerkt. Ik vraag me dan ook af waarom ik ineens een probleem heb. Is er iets verandert aan de KPN kant? Ik probeer dit eerst te begrijpen/onderzoeken voordat ik ga investeren in nieuwe spullen.   

 

Badge +19

De technologie is steeds verfijnder geworden.  De draadloze verbindingssets versturen data via het electriciteitsnetwerk wat er dan weer nooit voor bedoeld is. Zeker met de komst van ledverlichting en zonnepanelen worden de problemen steeds groter. Daar kunnen ze sle ht tegen. Een kabel trekken is de beste oplossing. 

Reputatie 7
Badge +10

Dat V7 modem mag al lang vervangen worden. Box12 met een Superwifi, en die DVS en Experiawifi kunnen weg. Hoef je geen kabel te trekken, en het werkt nog beter ook.

 

Bedankt voor je reactie Dennis.

Ik ga kijken hoe ik e.e.a snel kan omruilen. Of heb je ook hier een tip over.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @RL62

Met één belletje met de klanten service zou de V7 zo omgeruild moeten wezen. Mijn collega's zijn te bereiken via 0800-0402. Als je daar niet uit komt dan hoor ik het graag. 

Dat V7 modem mag al lang vervangen worden. Box12 met een Superwifi, en die DVS en Experiawifi kunnen weg. Hoef je geen kabel te trekken, en het werkt nog beter ook.

 

 

Hoi Dennis,

Naar aanleiding van je eerste reactie heb ik contact opgenomen met de klanten service van KPN. Inderdaad kon ik mijn verouderde V10 box omruilen. Hiervoor heb ik een nieuwe V10 box ontvangen met 2 Superwifi 2 punten. Ik heb ze net geïnstalleerd en ………….. het werkt 😀.

Hartstikke bedank voor je advies en hulp.

Groet,

 

René