Beantwoord

Oranje superwifi lampje maar uitstekend signaal

  • 19 March 2021
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Reputatie 2

Vandaag m'n 2e superwifi punt naar zolder verhuist en daar aangesloten op de bedrade switch. Na wat geknipper gaat het ledje continu oranje branden (ben wel kleurenblind, maar het is echt oranje), maar ik heb een Wifi signaal van bijna 71 Mbps down en zelfs ruim 94 Mbps up (met een 50/50 abo). Enig idee waarom dat ledje niet gewoon groen brandt? Is dat mogelijk standaard als hij aan UTP hangt? 

icon

Beste antwoord door jozik 19 March 2021, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik vermoed dat die als “zelfstandig” WIfi-punt dienst doet,
maar misschien niet is gekoppeld met het 1e SuperWifi punt??

Reputatie 7
Badge +24

De switch zal misschien een 100 mbit switch zijn. Deze is prima opzich, daar kunt u de maximale snelheid van uw abonnement over halen. Maar de SuperWiFi's worden pas groen bij een 1000 mbit switch volgens mij. Maar goed, als het werkt: niks van aantrekken, houden zo 👍

Reputatie 2

Ik vermoed dat die als “zelfstandig” WIfi-punt dienst doet,
maar misschien niet is gekoppeld met het 1e SuperWifi punt??

Zou best als zelfstandig Wifi-punt dienst kunnen doen, maar ik begrijp niet waarom het ledje oranje brandt en niet groen. Wel of niet gekoppeld met het 1e punt lijkt me niet relevant als hij aan het bedrade netwerk hangt. Maar mogelijk is dat het, want de 2 wifi-punten zitten nu redelijk ver van elkaar (in keuken begane grond en diagonaal op zolder (=2e verdieping). 

Reputatie 2

De switch zal misschien een 100 mbit switch zijn. Deze is prima opzich, daar kunt u de maximale snelheid van uw abonnement over halen. Maar de SuperWiFi's worden pas groen bij een 1000 mbit switch volgens mij. Maar goed, als het werkt: niks van aantrekken, houden zo 👍

Aha, dat zou kunnen. Idd een 100 mbit (Action) switchje.