Beantwoord

Philips Hue Bridge aangesloten, maar kan geen verbinding maken na afgebroken installatie

  • 6 February 2022
  • 15 reacties
  • 3223 keer bekeken

hallo

 

ik heb een probleem, Philipps hue bridge aangesloten app gedownload, was verbinding met de bridge.

instaleren werd in een keer afgebroken, daarna kan de bridge geen verbinding meer maken.

alles gereset werkt niet stekker eruit nope.

hoe nu verder 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joep1965 6 February 2022, 23:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Heb je de nieuwste bridge? De vierkante?

ja de vierkante 

 

 

Badge +19

Heb je de bridge direct met een kabel aangesloten op het modem? Branden de 3 lampjes en de ronde op de bridge?

de eerste keer wel en had ik ook verbinding met de app, tijdens de installatie gaf hij aan mislukt,

vervolgens brand er maar een lampje 

opnieuw geprobeerd maar dat ene lampje blijft maar branden en hij kan de bridge niet meer vinden

de ronde brand ook niet daarvoor tijdens connectie heb ik hem in moeten drukken 

Badge +19

Wat vreemd joh. Heb je de bridge al gereset? Welk modem heb je?

kpn v10 geloof ik 

 

ik denk dat hij geblokkeerd wordt heb ik ergens gelezen, maar wat ik niet snap ik heb hem gereset van het stroom gehaald 

bij het weer aansluiten brand alleen een lampje 

 

Badge +19

Domme vraag hoor maar je hebt echt met een paperclip het resetknopje ingedrukt tot ie opnieuw opstart?

tijdens het resetten gebeurde er niks ik zag geen lichtjes opflikkeren of zo, het gevoel dat hij niks deed 

terwijl ik tijdens het resetten wel een klik hoorde (althans je voelde een knopje ingedrukt worden)

ik heb nu ongeveer 1,5 uur van het stroom liggen ook met de stekker eruit.

 

Badge +19

De stekker er uit zal niet helpen.  Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik em gereset heb maar ik dacht dat je het knopje echt wel een paar seconden ingedrukt moet houden. 

ik heb het minimaal 5 sec geprobeerd maar het lampje gaat niet knipperen 

heel agressief wordt ik hiervan

Badge +19

ik heb het minimaal 5 sec geprobeerd maar het lampje gaat niet knipperen 

heel agressief wordt ik hiervan

 

Zou ik ook worden. Ben toch bang dat ie kapot is. Morgen even bellen met philips. 

toch bijzonder bij een nieuwe bridge en voor de eerste keer in gebruik name 

maar ik ga maar eens bellen 

dank je wel voor de moeite en tijd

Reputatie 7
Badge +19

@Joost Lucas Hoi Joost en welkom! Zoals je gemerkt hebt, hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum :) Fijn om te zien dat @Joep1965 je al zo goed geholpen heeft!

Het klinkt inderdaad als een probleem met het Philips Hue systeem. Heb je al contact gehad met Philips? We horen graag hoe het verder is gegaan. Laat het ook gerust weten als je vragen hebt.