Vraag

Playstation 5 verbindt niet met wifi

  • 8 April 2024
  • 8 reacties
  • 63 keer bekeken

De PlayStation 5 verbindt niet met ons wifi netwerk. Hij ziet het netwerk wel, verbindt ook, maar vervolgens geen internet. Even later staat er 'mislukt'.

Ik heb geprobeerd te verbinden met een hotspot en dat lukt wel.

We hebben in huis 4 super wifi's en snelheid van tussen de 500-900 draadloos. 

De modem is al diverse keren gereset (met pinnetje)

De glasvezel is er al 5 min af geweest en ook de PlayStation zelf is ook al teruggezet naar fabrieksinstellingen.

 

Iemand tips??

 


8 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem, ben ook benieuwd naar de tips. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bekkernens, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue, ik heb hier niet direct een verklaring voor. Heeft het wel gewerkt?

Nee het heeft niet gewerkt. Alleen met een hotspot of met een router om de super wifi heen. 

Ik wil graag een oplossing. Ik betaal niet voor niets voor 1gb internet + 4 super wifis.

Reputatie 7
Badge +20

We denken hier graag even mee natuurlijk, wat heb je verder nog op je netwerk aangesloten voor netwerkapparatuur?  Hoe zit alles op elkaar aangesloten? Hoe branden de lampjes op je Superwifi punten? Welke superwifi punten heb je precies?

We hebben hier ook een paar handige topics over!
 

 

Als je hierover liever contact hebt met de klantenservice kun je ook met ons bellen op 0800-0402

We hebben alles al geprobeerd. Gisteren ook de super wifi punten opnieuw in het netwerk gedaan. Alles gereset. Super wifi punten zijn allemaal bekabeld en alle andere apparaten (PCs, telefoons, printer etc.) in huis werken prima.draadloos.

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, dat sluit wel het een en ander uit, heb je ook al contact gehad met Sony hierover?

Nee ik heb geen contact gehad met Sony. Hij doet het toch gewoon met een hotspot of andere router verbinding. Het ligt m.i. duidelijk aan de super wifi.

Reputatie 7
Badge +20

Zoals ik al eerder schreef heb ik geen idee waar dit hem in kan zitten, misschien dat de community nog iets heeft maar ik denk dat het sowieso geen slecht idee is dit eens bij Sony neer te leggen. Misschien weten zij in welke richting je kunt zoeken naar een oplossing.

Reageer