PlayStation bekabeld aansluiten op Experia Box 12 lukt niet

  • 24 May 2021
  • 3 reacties
  • 167 keer bekeken

Wij hebben de experiabox 12 ontvangen en willen de playstation bedraad aansluiten. Meerdere kabels geprobeerd maar zonder resultaat. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @JVH76, welkom op het forum! Wat lukt er precies niet aan het bedrade aansluiten van de PlayStation? Krijg je geen verbinding, krijg je de kabel er niet in of iets anders? En welke PlayStation is het (4 of 5)? Als het aansluiten van de kabel wel gelukt is zou het kunnen zijn dat de optie om te verbinden met het internet uit staat in de instellingen van de PlayStation.

Jasper,

betreft een PS4. Aansluiten van de kabels is geen probleem. meerdere kabels en poorten geprobeerd.

Kabels zijn nieuw, doorgemeten en goed.

PS terug gezet naar fabrieksinstellingen en internet staat aan.

Gister avond bijna een uur met twee collega's van jou gebeld zonder resultaat.

Ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurt!!!

Ben erg benieuwd wat de oplossing kan zijn.

 

Reputatie 7

Het klinkt alsof je alle stappen doet die gedaan moeten worden, maar toch maakt de PS4 geen verbinding. Op je profiel zie ik geen gegevens staan, dus wat er besproken is in het telefoongesprek is voor mij niet te zien. Heb je op de Box 12 verschillende netwerkpoorten geprobeerd? En gaat dat via een directe kabel, of zit er bijvoorbeeld nog een switch tussen? Of ben je inmiddels teruggebeld?