Poort 25565 wil niet open gaan, voor Minecraft server

  • 25 January 2021
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb in de firewall UDP en TCP voor binnenkomend en uitgaand poort 25565 open gezet, ook heb ik in bij de poort forwarding settings alles naar 25565 open gezet, alleen kan ik geen app groep kiezen aangezien deze niet aanwezig is. Ik probeer een minecraft server te maken voor mij en vrienden maar ik krijg het niet voor mekaar om die poort open te krijgen waardoor anderen de server niet kunnen joinen. Iemand hier een oplossing voor?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Daniel J, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat de vraag ook hebt gesteld in een ander topic. Ben je er daar met de hulp van wjb nog uitgekomen?

Hoi @Daniel J, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat de vraag ook hebt gesteld in een ander topic. Ben je er daar met de hulp van wjb nog uitgekomen?

Hallo Jasper, Ik ben er nog niet uitgekomen want op papier hoort alles het te doen zoals het hoort (zie de andere topic) Ik weet ondertussen niet meer waar het aan kan liggen. Het configuratiescherm van mijn V10 is wel anders dan voorheen (hoe dit komt weet ik niet.)

Reputatie 7

Het kan zijn dat er een update is geweest, waardoor het er nu wat anders uitziet. Heb je de Experia Box al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen zodat je het openzetten van voren af aan kunt doen? Als het daarna niet lukt kan je aangeven wat er precies niet lukt bij het instellen, krijg je een foutmelding, lukt het niet of gebeurt er iets heel anders bij het instellen? Daarmee kunnen medegebruikers met je meedenken.

Het kan zijn dat er een update is geweest, waardoor het er nu wat anders uitziet. Heb je de Experia Box al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen zodat je het openzetten van voren af aan kunt doen? Als het daarna niet lukt kan je aangeven wat er precies niet lukt bij het instellen, krijg je een foutmelding, lukt het niet of gebeurt er iets heel anders bij het instellen? Daarmee kunnen medegebruikers met je meedenken.

Wjb zei dat het terugzetten naar fabrieksinstellingen niet ging helpen. Maar het instellen gaat verder prima, ik heb dit in het verleden ook vaak zat gedaan maar alleen bij poort 25565 lukt het niet. Geen foutmelding niks, het staat ingesteld zoals het hoort. Ik zal het nog een keer van te voren proberen met fabrieksinstellingen maar ik verwacht niet dat dit een verschil gaat maken.

Het kan zijn dat er een update is geweest, waardoor het er nu wat anders uitziet. Heb je de Experia Box al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen zodat je het openzetten van voren af aan kunt doen? Als het daarna niet lukt kan je aangeven wat er precies niet lukt bij het instellen, krijg je een foutmelding, lukt het niet of gebeurt er iets heel anders bij het instellen? Daarmee kunnen medegebruikers met je meedenken.

Hoi Jasper, ik heb ondertussen de experiabox naar fabrieksinstellingen gezet. Het werkt nogsteeds niet. Ik weet niet waar dit aan kan liggen ondertussen, het enige dat ik nog kan bedenken is dat de experiabox zelf niet goed is.

Reputatie 7

Kan jij eens screenshots posten van alle instellingen die je hiervoor op.de V10 hebt doorgevoerd?