Vraag

Poort forwarding experia box v10a - werkt niet bij test

  • 18 February 2019
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Wil graag poort 32000 forwarden, als ik deze test werkt deze niet. Iemand hier een oplossing voor?
Admin: topic verplaatst in juiste board
* afbeeldingen verwijderd, i.v.m. privacy gebruiker: publiek IP-adres

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Met dergelijke port-checkers kunnen alleen TCP poorten gecontroleerd worden en niet UDP poorten.
Daar komt bij de de service die luistert naar die poort ook werkelijk moet draaien zodat deze antwoord kan geven.
Het gaat in dit geval om een tcp poort. De service die draait is ook online. In het modem staat poort 9000 en 9001 standaard al open. Als ik deze poorten test werken deze wel. In modem versie 10 heeft dit nooit problemen opgeleverd. Met het nieuwe modem wil dit niet werken.
Reputatie 7
Ik neem aan dat jij de nieuwe firmware (190) op de V10A hebt staan, klopt dat?
Kan je hier een screenshot plaatsen van jouw port-forwardings?
Firmware is versie 190.

Nadat ik de stroom van het modem heb afgehaald en deze weer opnieuw inschakel staat er een heel ander ip adres bij poort 32000.....


Reputatie 7
Wat een rampzalig apparaat is die V10A toch.
Wat mij betreft smijt KPN dat ding regelrecht in de vuilnisbak, dit is mijns inziens echt niet langer te verkopen. Al sinds de introductie van dat gedrocht is het één en al ellende.
Ik raad je aan om twee of drie dummy port-forwardings te maken en dan pas de port-forwarding van poort 32000.