Vraag

Poorten openen voor de pellet kachel configuratie. Hoe doe ik dat?

  • 10 December 2021
  • 27 reacties
  • 362 keer bekeken

Goedenavond

Ik weet dat hier veel over gepost is . Ik heb al veel gelezen in de discussies ,helaas kom ik er niet uit .

Ik heb een pelletkachel van edilkamin die via wifi te bedienen is . Dit werkt alleen met 2,4 ghz . De 5 ghz heb ik in modem uit gezet .  nu heeft de leverancier gezegd dat de poorten inkomend en uitgaand 8883 zijn . Als ik dit ingesteld heb vraagt hij om het ip adres . Helaas kan ik daar nergens achter komen . weet iemand hoe ik dit moet instellen ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Mijn overburen hebben op verzoek van ons hun pelletkachel de deur uit gedaan. Dat scheelt ons misschien wel een jaar in onze levensverwachting.

Dit geldt natuurlijk ook voor je eigen gezondheid @robkoot .Ook is het brandgevaarlijk dus gooi dat ding weg.

Wel lief van je overburen @wjb !

Reputatie 7
Badge +17

Dag allemaal! Ik vind het super om te lezen dat jullie zo begaand zijn met het klimaat en de gezondheid van anderen. Maar zorgen jullie er wel voor dat de hulpvraag niet uit het oog verloren wordt? Iedereen mag zijn mening hebben en uiten, maar let er op dat deze meningen niet de overhand gaan voeren. Dit kan mensen afschrikken, zoals we ook hier zien. Dat is jammer, want we zitten hier juist om elkaar te helpen.

Dat gezegd hebbende: misschien kan het @robkoot helpen om een goedkope accesspoint aan te schaffen, waarop 2.4 en 5 GHz gescheiden kunnen worden. De pelletkachel kun je dan daarmee laten verbinden.