Beantwoord

Port forwarding TCP Ports 44158

  • 12 October 2021
  • 37 reacties
  • 3623 keer bekeken

hoe kan ik dit port openen ?? 

plz help 

icon

Beste antwoord door wjb 24 October 2021, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Reputatie 7

Door een port-forwarding in de Experia Box aan te maken die naar het IP adres wijst waar de service achter die poort op.draait.

Welke Experia Box heb je?

experia box v10

Reputatie 7

In het openingsbericht van dit topic kan je lezen hoe je een port-forwarding maakt op de V10.

in app configuration staat geen App groepen voor mij. 

 

Reputatie 7

in app configuration staat geen App groepen voor mij. 

Je kunt gewoon een nieuwe app maken voor jouw poort.

Plaats anders ook screenshots van de aanpassingen die je doet, dan kunnen we met je "meekijken".

dus maak niet uit welke groep kies ik.server,game ,,,,

allen moet op ( creat new app ) drukken en door gaan.ik ga even proberen als het leukt niet zal ik jullie nog een ker storen,alvast bedankt

wat moet ik hier invullen. ik zie LAN HOST and MODE

Reputatie 7

Het LAN IP adres van het apparaat waar die poort naar doorgezet moet worden.

dit is de ip adres van apparaat. ingevuld en Apply, nog meer moet doen? en hoe kan ik vinden dat de poort ( inbound and outbound ) open is?

 

Reputatie 7

Kan je ook nog even een screenshot van de app zelf met de poorten posten?

 

 

dit is de juiste ip: 192.168.2.2

Reputatie 7

Zorg er nog voor dat het IP.adres van dat apparaat niet meer kan wijzigen door op de V10 een DHCP binding te maken voor dat apparaat op 192.168.2.2.

dat ga ik niet wijzigen. kan ik in hetzelfde manier die twee poort 22 en 443 openen?

en how kan ik zien dat ze open zijn .is ergens dat ik  alle porten kan zien?

 

Reputatie 7

dat ga ik niet wijzigen. kan ik in hetzelfde manier die twee poort 22 en 443 openen?

Daar hoef je niets voor te doen want outbound staan alle poorten sowieso al open.

 

en how kan ik zien dat ze open zijn .is ergens dat ik  alle porten kan zien?

https://canyouseeme.org.

Zou iemand mij kunnen helpen met het open zetten van een poort 44158? ik heb de experia box 10a maar ik krijg het niet voor elkaar om hem open te krijgen. Ik krijg ook alleen maar forwarding ipv6 te zien.

 

Bij voorbaat dank

Reputatie 7

Zou iemand mij kunnen helpen met het open zetten van een poort 44158? ik heb de experia box 10a maar ik krijg het niet voor elkaar om hem open te krijgen. Ik krijg ook alleen maar forwarding ipv6 te zien.

 

Bij voorbaat dank

Plaats eens screenshots van jouw port-forwardings

Ja komt er aan paar minuten!

 

 

Reputatie 7

Je kan rustig lokale iP adressen tonen, daar kan niemand wat mee.

Staat de firewall op het apparaat waar de port-forwarding naar wijst inkomend open voor TCP poort 44158?

Dat is een hele goede vraag ! Dit betreft een miner zal zo eens eventjes kijken ! Heeft u enig idee waar ik dat kan vinden? Bedankt voor de snelle reactie !👍🏻

Reputatie 7

Wat is een "miner"?

Als het een gewone Windows machine is dan moet je de Windows Defender firewall nakijken.

Het betreft een apparaat als deze! https://connectedthings.store/gb/lorawan-gateways/helium-hotspots/sensecap-m1-helium-miner.html