Beantwoord

Port forwardings werken niet

  • 29 February 2020
  • 20 reacties
  • 120 keer bekeken

Beste,

 

Ik had een aantal poorten open gezet alles werkte netjes tot ik poort 21-22 open zetten.

De andere poorten staan dicht nu en alleen poort 21 en 22 krijg ik nog open

Heb poort 8880 -8443 - 8447 - 5901 nodig

Ben uren bezig en heb alles geprobeerd ?

Static ip gemaakt.

Binding gemaakt.

ip is niet veranderd.

Ik kom er niet meer uit graag hulp

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door wjb 1 March 2020, 23:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7

Plaats eens screenshots van de port-forwardings die je ingesteld hebt op jouw Experia Box.

 

 

 

Reputatie 7

Kan je ook screenshots plaatsen van de poorten die opgenomen zijn in die applications.

 

 

Reputatie 7

Waarom heb je bij de application Plesk TCP en UDP gekozen terwijl alleen de TCP poorten nodig zijn.

Wijzig dit eens in TCP.

Waarom heb je ook poort 8444 en 8881 geforward?

Ik heb al eens gedaan alleen TCP poort 8443 en 8880 maar dat werkt ook niet.

daarom ben ik aan het zoeken wat het probleem is en heb nu TCP en UDP eens aangezet en een reeks 8443 -8444 bv maar dat werkt ook niet.

Vind het raar dat alleen ftp werkt verder helemaal niets heb allee poorten gehad 80 - 5900 en nog meer 

ga het nu ff op TCP zetten voor je

 

 

 

Reputatie 7

Kan je de Plesk service wel benaderen vanaf een op het thuisnetwerk aangesloten apparaat op IP adres 192.168.2.5?

Nee dat gaat ook niet meer vanaf dat ik die ftp poorten heb open gezet 21-22.

Snap er niets van, ik snap wel hoe het werkt is niet de eerste x dat ik poorten open moet zetten alleen die V10 is iets apparts, dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Al diverse malen factory reset gadaan en ook opnieuw opgestart div. malen.

Reputatie 7

Als het rechtstreeks ook niet werkt dan moet je nog even niet naar die port-forwardings kijken, eerst moet het op het thuisnetwerk gewoon werken.

Staat de firewall op die computer inkomend open voor de poorten?

Draait Plesk op de computer?

Firewall staat uit van de server draait op Centos 7.

Plesk draait ja.

 

Reputatie 7

Firewall staat uit van de server draait op Centos 7.

Plesk draait ja.

Als het op jouw thuisnetwerk niet werkt met het rechtstreeks benaderen van de Plesk server op zijn LAN IP adres, dan heeft het probleem niets met de port-forwardings te maken. Dan zal je toch echt op de Plesk server zelf moeten zijn om de oorzaak te vinden.

Ja alles werkte een paar dagen, todat ik ftp ging openzetten om vanuit huis file’s wilde overzetten.

Oke dank je ik ga er morgen weer aan werken.

Ga plesk firewall ff nakijken dan mischien is daar iets fout gegaan.

 

Beste WJB, ja plesk was de boosdoener.

Om een of andere reden heeft ie de poorten geblokt dus deze met vim weer opengezet en alles werkt weer.

Bedank.