Vraag

Port mapping / port forwarding Experia Box V10a wijzigt automatisch naar 192.168.2.152

  • 23 August 2021
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds vandaag worden de ‘rules’ die ik ingesteld heb bij port forwarding ( Network > NAT > Port Mapping ) automatisch na een paar minuten gereset naar een ander IP adres.

Wat ik ingesteld heb: Zet een bepaalde IP adres open op poort 80 en 443, maar de modem zit dit vanzelf terug naar 192.168.2.152

 

Dit is gek omdat ik die ‘rules’ al heel lang geleden heb ingesteld en ik verder niet aan de modem (Experiabox v10a)  instellingen ben geweest.

Zijn er momenteel problemen met forwarding / port mapping? en weten jullie misschien wat dit voor IP adres is?


Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Wow, dus ook dit fenomeen is nog steeds niet verholpen?!

Hoe is het mogelijk!!!

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jboesh, welkom terug! 
Ik zit er zelf niet zo bovenop maar dit lijkt een bekende bug te zijn. Mijn collega's achter de schermen zijn hier van op de hoogte!

Een reset lijkt het probleem niet op te lossen. Ik krijg de nieuwe box12. Laten we hopen dat het daar niet voorkomt.