Vraag

portforwarding geeeft een error

  • 18 December 2019
  • 8 reacties
  • 136 keer bekeken

ik probeer meerdere poorten voor mijn zelf in elkaar gezetten minecraft server maar als ik met portchecktool.com check of de poorten open staan dan geeft hij deze error:

Problem!  I could not see your service on 81.207.206.142 on port (25570).
Reason: Connection timed out.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

ik zit er nu al maanden mee dat het niet werkt ik heb geprobeerd om alleen tcp en alleen udp apart te doen en samen in een regel maar het werkt nog steeds niet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tijn Peeters, welkom op het forum!

Zelf weet ik hier te weinig van om je verder te kunnen helpen, @wjb en/of @Nick83 kunnen hier vast wél iets zinnigs over zeggen:relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

Werkt die server lokaal wel? Vanaf een andere pc in je netwerk dus? Kun je eens een scherm afbeeldingen plaatsen van de instellingen in de Experiaboxen? 

Reputatie 7

Staat de firewall van jouw minecraft server inkomend wel open voor die poort?

Werkt die server lokaal wel? Vanaf een andere pc in je netwerk dus? Kun je eens een scherm afbeeldingen plaatsen van de instellingen in de Experiaboxen? 

ik kan niet met een andere pc op het zelfde netwerk joinen.

maar ik weet niet wat je bedoelt met instellingen in de experiaboxen

Staat de firewall van jouw minecraft server inkomend wel open voor die poort?


ik weet niet of je dit bedoelt maar de server is gehost op een aparte server die ik zelf in elkaar heb gezet er zit een os op genaamd MineOS en die heeft geen firewall aan de server kant

Reputatie 7
Badge +25

Werkt die server lokaal wel? Vanaf een andere pc in je netwerk dus? Kun je eens een scherm afbeeldingen plaatsen van de instellingen in de Experiaboxen? 

ik kan niet met een andere pc op het zelfde netwerk joinen.

maar ik weet niet wat je bedoelt met instellingen in de experiaboxen

Portforwarding stel je in via de webinterface van de Experia Box. Hier lees je hoe dat werkt voor een V10. Dus Nick vraagt naar screenshots hoe je dat hebt gedaan, want wellicht dat daar een foutje is gemaakt.

Reputatie 7
Badge +24

Werkt die server lokaal wel? Vanaf een andere pc in je netwerk dus? Kun je eens een scherm afbeeldingen plaatsen van de instellingen in de Experiaboxen? 

ik kan niet met een andere pc op het zelfde netwerk joinen.

Dan zal je dat toch eerst eens voor elkaar moeten krijgen. Zolang dat niet lukt, is port forwarden volkomen zinloos.

Reputatie 7
Badge +24

Staat de firewall van jouw minecraft server inkomend wel open voor die poort?


ik weet niet of je dit bedoelt maar de server is gehost op een aparte server die ik zelf in elkaar heb gezet er zit een os op genaamd MineOS en die heeft geen firewall aan de server kant

Ownee? https://minecraft.codeemo.com/mineoswiki/index.php?title=Iptables

"MineOS Turnkey comes with 22 (ssh), 8443 (webui) and 25565 (default minecraft) open by default. Any additional ports (for additional servers or alternative ports) must be opened up manually."

Of heeft u een andere "MineOS"?