Beantwoord

Printer Epson Stylus Office 535WD krijgt geen verbinding met Wifi na update KPN Box 12

  • 26 January 2024
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Hallo,

Zoals meerdere mensen al schreven kan ook ik de printer een Epson stylus office 535 WD niet meer verbinden via wifi na de update van de box 12. Ook ik heb al alles geprobeerd om de printer weer te verbinden. Is hier nog steeds geen oplossing voor?

Groet,

Jef

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 January 2024, 16:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb exact hetzelfde probleem, ook een Epson printer. 

Ik heb zelfs een apart 2.4ghz netwerk aangemaakt en verschillende kanalen geprobeerd, helaas zonder resultaat is 

Reputatie 7
Badge +8

Gaat het hier over precies dezelfde epson of zijn het verschillende types?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jef1 en @j3roentje, kunnen jullie je forumprofiel invullen? Dit klinkt wel als iets dat vanuit het modem komt, dus dat willen we dan graag doorgeven aan het modemteam. Maar daarvoor is het wel handig als we ook jullie modem kunnen uitlezen, en daarvoor zijn gegevens nodig. Reageer hier weer als je het profiel hebt ingevuld, dan zet ik de boel door.

Hallo Erik, Ik heb het forumprofiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank je! Ik heb de gegevens doorgezet voor onderzoek. Betekent wel dat ik op dit moment geen oplossing voor jullie heb. Zodra ik meer weet kom ik erop terug. 

 

Wat eventueel in de tussentijd een oplossing kan zijn, is het gebruiken van een wifipunt. En dan de printer daarmee verbinden. 

Reageer