Beantwoord

Printer instellen voor 1 gebruiker

  • 17 March 2020
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Wij hebben 2 printers in huis, 1 voor de kinderen en 1 voor zakelijk gebruik. Al meerdere keren bij de kinderen aangegeven niet de zakelijke printer te gebruiken maar dat is blijkbaar lastig. Nu wil ik weten of het mogelijk is een printer hier tegen te beveiligen of dat deze niet zichtbaar is in het netwerk.

Weet iemand een oplossing??????

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 March 2020, 14:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Annie73. Welkom op het KPN Forum! Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je een wifi printer onbereikbaar maakt voor een aantal apparaten in jouw wifi netwerk. Wellicht weten andere forumgebruikers dit wel. Ik hoop dat er iemand dit topic leest en hier een antwoord op heeft. Is het misschien een idee om de zakelijke printer te verwijderen uit het wifi netwerk en printopdrachten voortaan via een usb kabel naar jouw printer te versturen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Annie73. Welkom op het KPN Forum! Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je een wifi printer onbereikbaar maakt voor een aantal apparaten in jouw wifi netwerk. Wellicht weten andere forumgebruikers dit wel. Ik hoop dat er iemand dit topic leest en hier een antwoord op heeft. Is het misschien een idee om de zakelijke printer te verwijderen uit het wifi netwerk en printopdrachten voortaan via een usb kabel naar jouw printer te versturen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Hallo @Annie73  als de kinderen een pc of laptop gebruiken hun printer rechtstreeks op de pc aansluiten via USB en de zakelijke printer de-installeren van de pc van de kinderen.

Mochten ze draadloos werken dan de printer-app van de zakelijke printer verwijderen.

 

 

Reageer