Beantwoord

Printer wil niet verbinden met nieuwe router

  • 25 April 2021
  • 8 reacties
  • 593 keer bekeken

Wij hebben een nieuwe router maar nu krijg ik mijn draadloze printer niet meer verbonden.

Hoe moet ik dat doen? 

Telefoons en computers heb ik al wel de nieuwe gegevens veranderd en dat is gelukt.

icon

Beste antwoord door NHendriks 25 April 2021, 22:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke router had u? En welke heeft u nu? En heeft u versterkers? 

Wij hebben eenzelfde maar nu nieuw exemplaar van Experia box v10 omdat wij problemen hebben met tv beeld. Inmiddels tv mobiel labtop ingesteld maar printer lukt niet. Weet niet wat je met versterkers bedoeld

Reputatie 7
Badge +24

Dus u had een v10, en u heeft nu weer een v10? Deze?

 

 

Reputatie 6
Badge +8

Gewoon dezelfde wifinaam en wachtwoord gebruiken als bij het oude modem.

 

Zelfs de wisseling van ziggo naar Telfort hadden mijn laptop en printer niet door.

Reputatie 7
Badge +11

Gewoon dezelfde wifinaam en wachtwoord gebruiken als bij het oude modem.

 

Zelfs de wisseling van ziggo naar Telfort hadden mijn laptop en printer niet door.

Precies dit, zo heb ik afgelopen vrijdag bij een klant de exacte netwerknaam ingesteld zoals die altijd had bij Ziggo en alle apparatuur ging gewoon automatisch over.

 

Nou zou een nieuw modem wel automatisch die gegevens over moeten nemen van het oude modem tenzij deze nooit is aangepast, dan zijn er namelijk geen gegevens bekend in het systeem van KPN.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Musty en welkom op hier op het forum! :blush:

Was het inmiddels gelukt om de printer te verbinden? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +10

@Musty Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!