Probleem met verbinding draadloze printer

  • 9 February 2021
  • 10 reacties
  • 125 keer bekeken

Kunnen jullie me helpen?

> Ik krijg iedere keer als de printer even niet gebruikt is (staat dan op slaapstand) deze melding: 
> Kan niet verbinden
> Als uw apparaat al verbonden is maar niet gevonden kan worden, controleert u het volgende:
> -Controleer of het apparaat en het iOS-apparaat Aan hetzelfde netwerk zijn gekoppeld.
> Het SSID van uw IOS apparaat: KPN138006
> -Zorg ervoor dat seniorie “privacyschending”op de WIFI-toegangspunt/router op “Uitgeschakeld” staat

> Wanneer ik de printer uit en dan weer aanzet doet hij het weer.

> Kunt u mij aangeven wat er misschien fout is.
> Hopelijk weet iemand hier een oplossing op. 
Brother service zegt dat het bij kpn ligt.

marie Jose

 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke router heeft u van KPN gekregen? 

Box 12. We hebben nooit problemen gehad met de printer. Maar sinds de nieuwe box krijgen we steeds deze melding. Al enkele keren gereset en opnieuw verbonden maar helaas de melding blijft.

Reputatie 2

ik zoiezo je printer een vast ip-adres geven in de experiabox, kijken of dat helpt..

De printer heeft een op adres 

Reputatie 2

op de printer zelf of op je router

Reputatie 2

je kan ook is kijken of je box12 niet een of andere milieu slaapstand instelling heeft, die de slapende verbindingen eruit kickt..

Ik heb er ook last van gehad met de experiabox, sinds Fritzbox is het me nooit meer overkomen eigenlijk.

 

Hoe kan ik dat zien op mijn kpn box

Reputatie 7
Badge +24

De KPN Box heeft een bug waardoor sommige WiFi printers en bijvoorbeeld ook een chromecast steeds kwijt zijn. Een vast ip helpt hier niet voor. Het is afwachten totdat KPN het probleem oplost.

Dankjewelvoor de tip