Beantwoord

Problemen met caddy op nieuwe kpn box 12

  • 24 October 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

ben sinds kort over van Telfort naar KPN. altijd de experiabox v10 gehad maar nu een kpn box 12 gekregen. Heb dezelfde poorten geopend als op de experiabox. Daarmee kon ik mijn mediaserver van buitenaf benaderen.

icon

Beste antwoord door Rikerdt 25 October 2020, 20:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En wat is het probleem? 

@Nick83 excuus, ik dacht dat ik het bericht bewerkt had maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik probeer mijn mediaserver van buiten mijn lan te benaderen op ip:port. Dit werkte bij telfort altijd prima en zonder problemen. Ik heb de betreffende poort zeker weten juist geopend, en verder niets aan de instellingen veranderd. Het ip van de mediaserver nog steeds hetzelfde etc. Het probleem is dat ik deze niet kan benaderen van buitenaf. vanuit mijn lan werkt alles wel. Ik heb ondertussen mijn edgerouter aangesloten en geconfigureerd. Internet werkt en iptv ook. Port forward aangezet op de juiste poort, maar nog steeds geen succes.

 

EDIT:

 

Heb het ondertussen werkend gekregen op mijn edgerouter. (Bleek de wan poort verkeerd ingesteld te hebben bij port forwarding). Dit neemt niet weg dat ik dit niet werkend kreeg met de kpn box 12.

Reageer