Beantwoord

Problemen met Harman Kardon Citation One icm Experiabox V10 + TP Link Deco M9

  • 15 March 2022
  • 1 reactie
  • 322 keer bekeken

Ik heb al verschillende topics gelezen over het probleem dat de Harman Kardon Citation ONE Mk3 boxen niet connecten met Wifi. Ik heb met de andere apparaten niet zoveel problemen (hoewel KPN Wifi toch wel 100x slechter is als toen het nog Telfort was en ik in jaren geen enkel probleem gehad heb).

Mijn Harman Kardons deden het de eerste weken perfect. Na een tijdje viel mijn luidsprekergroep weg, of was niet zichtbaar. Later kon vanuit Spotify geen connectie gemaakt worden. Bleef maar laden. Daarna viel 1 of beide speakers weg tijdens het afspelen. 
Contact gehad met Coolblue om wat tips uit te proberen. Nu is het helemaal drama. Speakers zeggen steeds geen connectie te kunnen maken met het Wifi netwerk. Zie ook niet meer dat het 2 enkele speakers zijn, maar stelt ze nu enkel in als speakergroep.
Ik heb een Experiabox V10 en daarachter het Mesh systeem TP Link Deco M9. Wat te doen?

Alvast bedankt voor alle nieuwe tips! Ben beetje einde raad…

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 March 2022, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @FrankVanSchagen, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Ik heb zelf even op het forum gezocht en vind een paar topics over hetzelfde onderwerp. Heb je die al eens bekeken? 

Deze tips wil ik in ieder geval meegeven:

  1. Je kunt 2.4 GHz óf 5 GHz op de Experia Box of op de SuperWifi uitzetten. Voor het testen kan je natuurlijk eerst de een proberen en als dat niet werkt de andere.
  2. Je kunt ook proberen om een vast IP (DHCP verbinding) toe te wijzen aan de speakers. Dit doe je door in te loggen op de Experia Box webinterface: http://192.168.2.254 of mijnmodem.kpn. Ga dan naar Network, en vervolgens onder LAN naar LAN DHCP. Daar kan je de blauwe knop Add/Toevoegen (rechts onder). Vervolgens kun je daar dan het mac adres invullen van het apparaat dat je wilt binden, en het vaste IP adres dat je wilt toekennen (zorg dat deze begint met 192.168.1, de cijfers achter de laatste punt kun je dan zelf kiezen). 

Wellicht heeft de community nog meer tips voor je!