Sinds de inbedrijfstelling van mijn KPN Box 12, zijn er problemen met Google Home. Ik maak gebruik van smartlampen en Nest mini speakers. Met de smartlampen is er geen probleem, maar de Nest speakers dienen voor gebruik telkens opnieuw te worden ingesteld. Als dit is gebeurd, dan is het bijna zeker dat bij verlaten en terugkomen in mijn de Wifi range dat alle speaker en overige apparatuur (NestHub en Chromecast 4 en 3) weer opnieuw moeten worden ingesteld. Dit probleem was er niet bij mijn vorige modem een Experia V10.
Wie heeft dit euvel ook of heeft dit ook ondervonden?
Â
20.januari 2022.
Bovenstaande problemen worden niet serieus genomen.Â
Vandaag een aansluiting met de KPN box 12Â gekregen; nu nog koper, volgende week glasvezel.
Ik heb 3 Google mini 2de, 1 nest hub, twee JBL playlist en een Chromecast ultra. Vijf draadloze stekkers en een 3punts draadloze schakelaar.Â
Vandaag heb ik continue modem resets en installatie problemen.Â
Alles werkte goed op de oude' KPN box 10 met Internet van Budget. Ik ben overgestapt vanwege glasvezel, maar op deze problemen zit ik niet te wachten.
Ik heb gelezen dat er een nieuwe firmware wordt uitgebracht die e.e.a. zou verhelpen versie 5xx. Graag ontvang ik deze update per omgaande.
Bedankt.
MVG JECKÂ
Â
*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Â