Beantwoord

Problemen wifi sinds aansluiten switch Netgear GS305E

  • 15 April 2022
  • 8 reacties
  • 186 keer bekeken

Onlangs een switch aangesloten (GS305E) en sinds die tijd zijn er problemen met de WiFi. De printer is verbonden met wifi maar wordt niet gevonden (opnieuw opstarten helpt maar na een tijdje geen connectie meer via bijv. iPhone) maar is wel zichtbaar als verbonden wanneer je kijkt in de thuis app van KPN?? iPad moet ook regelmatig opnieuw verbonden worden met het wifi netwerk. Kan dit door de switch komen?

icon

Beste antwoord door wjb 25 April 2022, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Vreemd verhaal.

Wat is er allemaal op de switch aangesloten?

Bluesound Node en de ethernet van de smart tv. En dat werkt allemaal. 

Reputatie 7

Een Bluesound node?

Zijn er meerdere Bluesoond nodes in jouw woning?

Staat "Loop detection" aan op die Netgear?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ijscobar, welkom terug op ons forum! Ik heb hier zelf weinig verstand van maar ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag die WJB hierboven stelt.

Vanwege Pasen even uit de lucht geweest. Er is 1 bluesound in huis (voor streaming muziek) en de loop detection is disabled.

Reputatie 7
Badge +20

@wjb moet loop detection aan of uit staan? 😅

Reputatie 7

@wjb moet loop detection aan of uit staan? 😅

Het beste is om loop detection aan te zetten.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!