Beantwoord

Rookmelders aanmelden op Wifi lukt niet, wachtwoord wordt niet herkend

  • 10 February 2022
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb een nieuwe router gekregen na erg veel problemen maar ja .nu het probleem alles werkt computer tv telefoon met netwerk geen probleem nu wil ik mijn rookmelders aansluiten op wifi maar het wachtwoord word niet herkend op de computer gekeken voor het wachtwoord foto gemaakt.

alles in gevuld maar word niet herkend en nu.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 12 February 2022, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Gabber1954 en welkom op het forum! Fijn dat je een nieuw modem hebt gekregen. 😄 Alleen de rookmelders pakken het wachtwoord dus niet? Wat voor type rookmelders heb je exact en zegt de gebruiksaanwijzing van deze niks over hoe je ze het beste kunt koppelen met de wifi? Wat als je het wachtwoord wijzigt? Je moet dan wel alles opnieuw verbinden, maar ik ben benieuwd of je rookmelders daarna wel verbinding kunnen maken. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer gehad, dus ik hoop dat dit betekent dat de rookmelders inmiddels hun werk goed doen. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier gerust weten!Â