Vraag

Roomba e5 geen verbinding met cloud

  • 20 July 2021
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Maanden lang met veel plezier via de wifi en de cloud onze roomba werkend gehad. Om onduidelijke reden kan de roomba ineens geen verbinding meer maken met de cloud. 

Ik zie dat ie verbonden is met mijn wifi maar daar houdt het op. Ik kan dus niet op afstand aan en uit zetten noch programmeren.

Helpdesk Roomba wil dat ik poorten open zet. Dit heb ik (volgens mij) gedaan.

Iemand een idee?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SproD77l, ik heb zo geen idee. 

Maar als ik het begrijp heeft de Roomba wel internet alleen staan de instellingen niet meer goed om zo verbinding met de Roomba Cloud te krijgen. Welke poorten moest je openzetten? En heb je wellicht een screenshot van het openzetten van de poorten zodat we mee kunnen kijken? Heb je daarna het modem ook herstart?