Beantwoord

Schriftelijke bevestiging oplossing monteur

  • 19 July 2023
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Beste heer/mevrouw, de glasvezel aansluiting is in het midden van mijn huiskamer gedaan, de dichstbijzinde stopcontact is erg ver en al volledig in gebruik met verlengsnoeren. Ik had dit miljoenen keren liever in de meterkast gehad als ik wist dat er 2 stroomaansluitingen bij moesten.

Nu is de vraag: als de monteur komt kan hij indien nodig de glasvezel locatie verplaatsen of een nieuw stopcontact in de muur maken?

 

Dat is eigenlijk de vraag en hieronder is enkel de beredenering waarom ik erop aandring dat ik schriftelijk bewijs wil.

De reden dat ik op een schriftelijke bevestiging aandring is omdat ik dankzij sterke leugens telefonisch van de klantenservice beloof werd dat ik tijdelijk wel internet zou hebben totdat de monteur komt en dat dit opgelost zou worden. Maar nu ga ik 2 weken zonder internet zitten met als reden "ja schriftelijk staat dat de ingangsdatum hierbij ook wijzigt". 

Sorry als dit bericht wat geirriteerd klinkt ik voel me enorm verhinderd en machteloos in de huidige situatie. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 July 2023, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Tja, alles valt en staat hoe het tijdens de woningschouw is besproken lijkt mij,... Als jij hebt aangegeven dat hij moest op de huidige lokatie, dan wordt dit uitgevoerd. Je bent hier bij de provider. Zij kunnen dan weinig voor je doen. Project is afgerond. Dan kun je mijns inziens het beste via mijnaansluiting.nl een verplaatsing aanvragen. Dit brengt wel aanvullende kosten met zich mee.

Een kpn monteur heeft geen muurfrees, stuc materiaal of elektra en buizen bij zich om een wandcontactdoos in te bouwen, ook geen verf/behang om het weer netjes af te werken,..

Klik hier

Reputatie 7
Badge +24

Een KPN monteur kan geen extra stopcontact in de muur maken.

Het glasvezelkastje kan in theorie verplaatst worden. Maar dat moet u zelf betalen. De kosten daarvan beginnen bij € 299,- volgens mij.

De 2 stekkers die ik zie, lopen die niet gewoon naar stekkerblokken? Zitten die vol? Dan kunt u misschien grotere aanschaffen. 

Reputatie 7
Badge +8

Het forum kan je geen schriftelijke bevestiging geven over deze situatie.

Men kan enkel mee denken maar de monteur ter plaatsen is degene die weerbaar mogelijk is eventueel tegen een prijs.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Ghoul, de KPN monteur kan niet de glasvezelaansluiting verplaatsen. De aanleg van de glasvezelaansluiting gaat via KPN Netwerk. Het glasvezelpunt heeft stroom nodig om het signaal door te kunnen geven aan jouw modem. Het modem heeft ook stroom nodig en zorgt ervoor dat je internet en tv kunt kijken. 

Indien mogelijk kan en monteur een tafelcontactdoos plaatsen, voor de tarieven hiervan kijk je op de pagina: Meerwerk KPN monteur. Helaas is niet mogelijk voor de monteurs om een volledig stopcontact met daarbij electrakabels te moeten trekken, te plaatsen. Onze monteurs zijn geen elektriciens. Â