Vraag

Sinds 3 maanden Box 12, wegvallende verbinding

  • 20 May 2023
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Sinds 3 maand box12 in gebruik. Alleen maar problemen. Nu steeds wegvallend internet. De klantenservice heeft vandaag 2.30u lang geprobeerd mij te helpen. Niets helpt.

Nu nog steeds met wegvallend internet. Wie of wat helpt?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Bonni! Ik wil graag even kijken wat de klantenservice gedan heeft voor je. Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan voorkomen we daarmee dat ik allemaal dingen vraag die al door de klantenservice gedaan zijn. 

22 mei is er een monteur geweest, bleek dat de koper buitenleiding aangetast was. Woensdag gerepareerd. Ondertussen andere "nieuwe" box12 gehaald. Deze voormiddag samen met telefonische medewerker proberen opstarten. Lukt niet, box12 heeft blijkbaar een kortsluiting volgens de medewerker. Nog steeds geen internet. Wordt dus vervolgd. 

Reputatie 7
Badge +17

@Bonni ik begrijp dat de klantenservice hard aan het werk is voor je. Wel vervelend dat de techniek zo tegenwerkt op het moment. Als ik vanuit het forum iets voor je kan doen hoor ik het graag.