Beantwoord

Sinds glasvezel problemen met Denver deurbel

  • 28 March 2022
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, hier ook problemen met de denver deurbel,sinds ik glasvezel heb gekregen doet hij raar en sinds gisteravond ligt hij helemaal eruit,de knop blijft rood branden en kan niet verbinden met internet,3 jaar heeft hij het goed gedaan,al met kpn gebeld alles uittrekken het modem en kastje glasvezel en dan na 2 minuten weer alles insteken dan zou hij het moeten doen,nee dus wie weet raad

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Indy1967 29 March 2022, 21:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Indy, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Had jij voor glasvezel ook internet via KPN, of was dat een andere provider? Zou je ook kunnen vermelden welk model het precies is van Denver? Dan kan ik kijken of ik een gebruiksaanwijzing kan vinden. Mag ik ook weten welk modem je van ons hebt? 

Reputatie 1

Hallo Alex,dank je voor je reactie,ik heb contact gehad met kpn en de vriendelijke en behulpzame medewerker heeft samen met mij ervoor gezorgd dat de deurbel weer werkt,hij moest op 2.4ghz gezet worden 

Nu nog de laptop verbonden krijgen want ook die moet op 5 ghz gezet worden zodat de hp printer ook weer werkt.ik ben nieuwe klant van kpn maar tot nu toe goed geholpen,zou het niet lukken met de laptop kon ik bellen zei de medewerker

Reputatie 7
Badge +24

Dat is helemaal fijn om te lezen, fijn dat het nu weer werkt!Â