Beantwoord

slechte wifi 2x monteur geweest

  • 16 March 2021
  • 14 reacties
  • 74 keer bekeken

2 keer monteur geweest sinds een paar maanden slechts wegvallende wifi. Alles al geprobeerd stapen tig keer doorlopen   vandaag gebeld en kreeg te horen dat er evt kosten verbonden zijn als er weer een monteur langskomt. De metingen zijn nu goed en over een uur weer drama, mobiel gaat over op 4 g.

Kpn zegt gegarandeerd wifi door het hele huis ??

Graag oplossing

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 March 2021, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Ja zeker kan dat maar dan moet je wel aan de slag met Wi-Fi versterkers en kabels. Welk modem heb je nu? Heb je ook tv van kpn en hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Zijn er dit soort dingen in huis? 

 

Ik heb al.jaren kpn , tv mobiel alles nu 3 wifi versterkers en nog steeds wegvallende wifi, monteur 2 x geweest is zo.nu en dan goed .

Badge +19

Ik neem aan dat je het probleem opgelost wil hebben. Dan is mn vragen beantwoorden wel handig dan kunnen we je helpen. 

Ja joep idd graag willen wij het opgelost hebben, ik heb 2 tv kastjes bekabeld en 3 wifi versterkers bekabel. 

V10 a modem  die draadloze heb ik niet 

Badge +19

Helder. Zit er ergens een switch in het netwerk? Moet haast wel want de v10a heeft maar 3 poorten en je hebt wel 5 apparaten :wink:

Ja er zit 2 x een switch de originele.van.kpn

De wifi die rechtstreeks op de v10 is aangesloten valt ook regelmatig weg

Badge +19

Het klinkt allemaal echt goed qua netwerk. Is het alleen de Wi-Fi die uitvalt of de tv ook? Werkt het bekabeld wel allemaal? Werken de wifi versterkers wel voor je gevoel of denk je dat ze niks doen?

De tv werkt goed , netflix heeft regelmatig een laad stop. De wifi opde wifi punten werkt . Zelfde als de rest vaak wel maar ook regelmatig niet. Het lijkt wel of de wifi weggedrukt wordt.  De monteur heeft de laatste keer zelfs een snelheid van.bijn 200 mb gemeten op zolder waar ook een wifi versterker staan

 

Badge +19

Dat wordt echt een zoektocht. Juist omdat je tv goed werkt kan het niet aan het modem liggen. Heb je de wifi versterkers al een keer gereset met het resetknopje?

Ik weet het roel??? waar het probleem precies aan ligt heb alles al meerder keren eruit en weer aan gehad .

We zijn er gewoon klaar mee , mijn dochter heeft veel thuis school online.  Deze 2 week al 6 gb aan data buiten wifi om gebruikt . Omdat de verbinding steeds wegvalt. Ik word er moedeloos van. Vandaag gebeld en kan qel een monteur langskomen maar als die niks kan vinden dan moet ik 50 euro betalen of meer.

Ik heb gevraagd of ik een nieiwe set moden etc mag ontvangen en dan een compleet nieuwe installatie doe.

Dat was volgens die mevrouw niet mogelijk 🤔

Badge +19

Als het aan het modem ligt zou je ook problemen hebben met de tv. Kan niet anders. De kosten betaal je alleen het probleem bij kpn ligt. Ik ben er van overtuigd dat het na het modem mis gaat maar waar...branden alle lampjes op de versterkers zoals het hoort?

Ja er is al 2 keer een monteur geweest,  alles brand mooi groen . Dus ja waar het aan ligt?? Ik zou het niet weten als de monteur het ook niet weet   is het misschien een oplossing om alles te vervangen .

Maar  dan ook alles , modem kabels en wifo versterkers. 

Ik zal van de week nog eens contact opnemen met kpn, en anders maar een jaar naar ziggo overstappen en dan weer terug, ik weet het ff ook niet meer

In ieder geval bedankt voor het meedenken joep👍

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Josielobas. Mocht er na het contact met de klantenservice iets zijn dat ik voor je kan doen hoor ik het graag! @Joep1965 heel erg bedankt voor het aangeven van alle juiste stappen. :relaxed: