Beantwoord

slechte Wifi

  • 21 February 2020
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb op de eerste en tweede verdieping hele slechte WiFi.

Ik betaal dik geld elke maand en het werkt niet naar behoren.

icon

Beste antwoord door Tycha 21 February 2020, 22:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

@Quirien 

Kijk eens hier Oplossingen voor trage en wegvallende wifi

@Quirien

Voer deze tool uit

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

En je komt misschien in aanmerking voor 1 of 2 gratis experia wifi

Welke experiabox heb je?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Quirien Welkom op het KPN Forum! Je hoort natuurlijk gewoon goed wifi te krijgen! Heb je de stappen die @Tycha en @peter-keetfm stuurde al doorlopen? Hiermee garanderen we in ieder huis goed wifi!

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!