Vraag

Smart deurbel werkt niet meer sinds kpn box 12

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb sinds kort een KPN Box 12 ontvangen, hiervoor had ik een Experia Box V10A. Sinds de nieuwe box werkt mijn Hyundai Home deurbel niet meer. Dit is een slimme deurbel die met wifi verbonden moet worden. Echter lukt het niet om de deurbel te verbinden met WiFI.

Ik heb al talloze pogingen ondernomen. Zo heb ik alles gereset. Heb ik een extra 2.4 ghz netwerk aangemaakt, en heb ik de Wireless Mode al eens aangepast naar b+g+n. 

Tot slot heb ik zelfs nog een nieuwe deurbel aangeschaft, omdat ik wilde weten of het probleem bij de deurbel lag. Dit heeft allemaal niet geholpen.

Hier wellicht iemand met een idee? Of KPN benaderen voor een nieuwe box?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Dennisvm heb je al eens naar de wachtwoordvereisten van de bel gekeken?

Misschien komen in je wachtwoord tekens voor die de bel niet kan verwerken, of is het wachtwoord te kort of te lang, dat de bel ook niet aan kan.

 

Hallo @JanD 

Bedankt voor je reactie. Ik heb hetzelfde wachtwoord ingesteld als voorheen. Eerder werkte de bel dus wel met hetzelfde wachtwoord. Blijft heel vreemd.

Gr. Dennis