Beantwoord

Snelheid down en up

  • 26 July 2020
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Op de begane grond heb ik een Experia WIFI-232101 en die werkt perfect,maar op de 1e verdieping geen versterker, de down en up is nog geen 3 Mbps.Mijn vraag is nu: Kunt u mij helpen.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Edi Kuipers

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 August 2020, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u?

 

En wat nu

Ik heb namelijk geen zin om nog eens 50 euro te betalen voor een wifiversterker van KPN.

eku1939

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb u een vraag gesteld: welke Experiabox heeft u? Daar heeft u nog niet op geantwoord. Kunt u daar antwoord op geven?

eku1939

IK heb de experia a10.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Waar heeft u de versterker staan? Vlak naast de Experiabox? Of elders op de beneden verdieping? U heeft traag wifi ... boven? Of ook beneden? Hoe was het wifi beneden voordat u de versterker kocht?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @eku1939, welkom! Het is lastig om van een afstandje te zeggen wat er precies mogelijk is. We hebben hiervoor wel de Wifi Manager ontwikkeld. Heb je deze al eens doorlopen? Ik ben ook benieuwd waar je de versterker hebt staan. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hoe staat het er nu voor met je verbinding? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

eku1939

Het probleem is opgelost.

Hartelijk bedankt voor jouw medewerking.Tot ziens op het forum.