Ik heb sinds kort zonnepanelen met een Solar Edge omvormer. Ik krijg echter geen gegevens te zien in de monitoring app. Het zonnepanelen bedrijf zegt dat ik bij KPN moet zijn, heb een Experia Box v9. De omvormer is aangesloten met een kabel op de Experia Box.
Bij KPN verwijzen ze naar dit forum. Hoe ga ik dit werkend krijgen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi TvW, welkom op het forum! Hoe werkt deze app? Is dat een app waarin je het webportaal van Solar Edge bekijkt? Of is het de bedoeling dat de app verbinding maakt met jouw thuisnetwerk om zo direct naar je omvormer te kijken?
In het eerste geval zou, als het portaal goed werkt, de app ook moeten werken. In het tweede geval zal je waarschijnlijk een port forward moeten gaan instellen.
In het eerste geval zou, als het portaal goed werkt, de app ook moeten werken. In het tweede geval zal je waarschijnlijk een port forward moeten gaan instellen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.