Vraag

storing intractieve tv Experiabox V10 icm TP link

  • 15 November 2020
  • 13 reacties
  • 473 keer bekeken

Na eindeloos getob met slechte wifi op advies van een goede kennis een TP link Deco E4 wifi versterker aangeschaft. Nu hebben wij eindelijk redelijke wifi blijkt de TP link storing te geven op de interactieve TV. Via de service afdeling moet ik maar zoeken op het forum naar een oplossing. Heeft iemand nog tips wat ik kan doen? Wifi op de experiabox is uitgeschakeld inmiddels. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De tv ontvangers moeten rechtstreeks op de Experiabox aangesloten zijn. Daar mag de TP-Link niet tussen zitten. Hoe is dat bij u?

Alle tv ontvangers zijn rechtstreeks aangesloten op de Experiabox. 

Reputatie 7
Badge +24

Geen draadloze verbindingset er tussen? Ook geen switch ofzo?

Tussen de ontangers en de Experiabox zitten geen switches. Vanuit de meterkast heb ik wel utp kabels naar playstation van zoonlief en Apple tv kastje. Maar zoals gezegd interactieve TV ontvangers direct bekabeld vanuit de V10. 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Hoe komt u erbij dat de TP-Link de schuldige is van verstoringen bij interactieve tv? 

Op advies van de servicedesk van KPN het systeem zonder de TP links opnieuw opgestart en toen werkte de ITV weer wel. 

Het gekke is wel dat mijn andere ITV ontvanger geen problemen geeft trouwens

Reputatie 7

Dus je hebt twee TV ontvangers en beide zijn met een netwerkkabel rechtstreeks op de V10 aangesloten. Klopt dat?

Dan zeg je dat er vanuit de meterkast UTP kabels lopen naar een Playstation en een Apple TV. Dat zijn 4 LAN poorten, hoe is die Deco dan aangesloten?

Wat voor een problemen ervaar je op die éne de TV ontvanger?

Welk type TV ontvangers heb je?

Vanuit modem twee rechtstreeks naar de ITV ontvangers, eentje rechtstreeks naar de Deco in de meterkast en eentje naar de switch. 

Reputatie 7

En de andere vragen?

O sorry…..

Het beeld blijft stilstaan en krijg dan bij heropstarten foutmelding 563. Als ik de ontvanger herstart met de stekkers van de TP links uit het stopcontact werkt hij net zo lang tot ik hem uitzet.
Boven heb ik een witte 4k ontvanger en deze werkt prima. In de woonkamer is deze witte vervangen voor een zwarte van het merk Arris en hier zijn de problemen bij. 

Niemand?

Ik heb een Deco M9 plus systeem op de experiabox aangesloten en mijn tv ontvanger doet het prima. Je zou verwachten dat er in de aansluitingen iets mis is gegaanÂ