Beantwoord

Superwifi knippert blauw

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 27846 keer bekeken

Wij hebben sinds enige dagen KPN Superwifi. Onze twee Superwifi punten zijn bedraad aangesloten op een KPN Box 12. 

 

Van één van de twee Superwifi punten knippert om de zoveel minuten het lampje blauw. Dat duurt dan een paar minuten, daarna gaat ie weer naar continue groen. Om vervolgens na een paar minuten weer blauw te gaan knipperen. Het lijkt aan het apparaat te liggen, want als ik de punten omwissel, blijft het knipperen bij het apparaat. Dus dan gaat ie het op de nieuwe locatie weer doen.

 

Heb al diverse resets (ook naar fabrieksinstellingen) van zowel Superwifi punten als modem gedaan, maar dit lijkt niet te helpen. Ook aan/uit zetten lost het niet op.

 

Wat doe ik verkeerd?

icon

Beste antwoord door neliss 2 August 2020, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Neliss, welkom hier. 

Een blauw lampje is niet erg dat hoort zo, dat betekent simpelweg dat er is ingelogd in de webinterface van de SuperWifi. Loop je verder ergens tegenaan wat de werking betreft?

Hi Alex_P,

 

Dank voor je reactie. 
 

ik ben er inmiddels achter wat het knipperen bij mij veroorzaakt. Als je vanuit een browser Inlogt op het WiFi punt (of zelfs alleen maar een tabblad met het ip-nummer open hebt staan), knippert het lampje blauw om de zoveel seconden. Zodra je uitlogt en alles sluit, stopt het knipperen.

 

Issue is wat mij betreft daarmee opgelost :-). 

 

Admin: meer informatie over onze Superwifi punten kun je vinden op onze kennisbank!

 

Reputatie 7
Badge +24

Top! Knipperen betekent simpelweg dat er activiteit plaatsvindt. :relaxed:

Ik zie mijn beveiligde netwerk niet meer en de superwifi is blauw. Kortom geen WiFi 

wat nu te doen