Beantwoord

Superwifi laten installeren door KPN monteur

  • 26 October 2021
  • 4 reacties
  • 299 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn Schoonmoeder is sinds gisteren KPN klant. Hiervoor kwam een monteur de aansluiting maken en heeft twee superwifi punten geïnstalleerd. Er goed en professioneel uitgevoerd. 
Zelf ben ik al jaren KPN klant.
 

Na jaren gestuntel met WiFi ben ik er klaar mee en wil ook SuperWifi (bedraad). Kan ik hiervoor een KPN monteur bestellen? En hoe doe ik dat?


Maakt me niet uit dat ik daarvoor moet betalen en hoeveel eigenlijk ook niet (binnen marges natuurlijk :)) ben er echt klaar mee  

Ik verwacht 4 punten nodig te hebben. 
 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 October 2021, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Superwifi installeren is in principe simpel.Denk je dat je dit zelf kan?

Reputatie 7
Badge +28

Na jaren gestuntel met WiFi ben ik er klaar mee en wil ook SuperWifi (bedraad). Kan ik hiervoor een KPN monteur bestellen? En hoe doe ik dat?


 

 

Hallo @RSto ,

Je kunt dan het beste bellen met 0800-0402. De klantenservice maakt dan een afspraak met jou voor een monteur.

 

Reputatie 7
Badge +24

U kunt ook de WiFi Manager eens proberen. Mogelijk krijgt u 2 SuperWiFi's voor 60 euro.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RSto, welkom op ons forum! Heb je mijn collega's nog gesproken of de wifimanager doorlopen?
​​​​​​De wifimanager is de goedkoopste manier om de superwifipunten te bestellen.
Via www.kpn.com/servicemonteur kun je ten alle tijden een servicemonteur bestellen.