Vraag

Switch – Netgear GS105E defect

  • 9 February 2021
  • 7 reacties
  • 201 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Beste,

Sinds gister avond is mijn Netgear GS105E plots uitgevallen in de meterkast terwijl er met alle andere apparatuur niks gebeurde. Ik deed de stekker er opnieuw in maar hij geeft geen teken van leven meer. Of er dan teveel volt naartoe is gelopen ofzo weet ik niet maar dat lijkt mij apart. Nu hetzelfde model van boven er maar aan gehangen. Ik heb de switch toen der tijd van KPN gekregen, kan KPN hier een vervangend model voor sturen of dien ik deze zelf aan te schaffen? Alvast bedankt voor de hulp.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Lukas_! Als je onvoldoende poorten hebt om onze apparatuur op aan te sluiten, dan krijg je de switch gewoon van ons. 

Kom je nu in de knoop met het aansluiten van onze apparatuur? Tv-ontvanger of versterker o.i.d? 

Je krijgt éénmalig deze switch vanaf gelijk aantal tv-ontvangers als poorten Experia.

Nu zul je 'm dus aan moeten schaffen. Maar echt prijzig is het gelukkig niet. € 29 bij afhalen afhaalpunt post.nl. € 2,95 extra bij thuisbezorgen.

Reputatie 7
Badge +10

Officieel hebben die Netgear switches een "LifteTime warranty”.
Maar ja, geldt alleen als je een rekening kunt overleggen.
Als je de switch gekregen hebt van KPN, zul je hem mogelijk alsnog moeten kopen.

https://www.netgear.nl/business/documents/prosafe-lifetime-warranty/faqs.aspx

Reputatie 4
Badge +4

Officieel hebben die Netgear switches een "LifteTime warranty”.
Maar ja, geldt alleen als je een rekening kunt overleggen.
Als je de switch gekregen hebt van KPN, zul je hem mogelijk alsnog moeten kopen.

https://www.netgear.nl/business/documents/prosafe-lifetime-warranty/faqs.aspx

En die garantie loopt alleen via Netgear zelf of heeft KPN hier ook een garantie voor? Heb hem inderdaad gekregen toen der tijd ivm 4 ontvangers.

Reputatie 7
Badge +10

Zul je met KPN moeten regelen dan. Maar of ze daar de moeite in willen nemen?

Reputatie 7
Badge +17

@Lukas_ oehh, Staat de switch ook niet op het contract/monteursbon? Meestal staat de bijgeleverde apparatuur op het contract. Daar zou je het mee kunnen proberen. Ik heb het contract proberen te vinden, maar die is te oud voor mij om zo naar voren te halen. Wellicht nog in de mail ergens? Anders moet het schriftelijk opgevraagd worden namelijk:see_no_evil:

Reputatie 4
Badge +4

@Lukas_ oehh, Staat de switch ook niet op het contract/monteursbon? Meestal staat de bijgeleverde apparatuur op het contract. Daar zou je het mee kunnen proberen. Ik heb het contract proberen te vinden, maar die is te oud voor mij om zo naar voren te halen. Wellicht nog in de mail ergens? Anders moet het schriftelijk opgevraagd worden namelijk:see_no_evil:

Kan niks vinden in het contract verder, volgensmij heeft er ook nooit een bon bij gezeten want het zat gewoon in het installatie pakket toen der tijd.