Beantwoord

Telefoon verwijderen uit lijst verbonden apparaten

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 1810 keer bekeken

Hallo,

Bij mij staat er een telefoon bij de verbonden apparaten die helemaal niet hier in de buurt is. Kun je die ook uit de lijst verwijderen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 August 2020, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Bedoel je dat de desbetreffende telefoon is verbonden met het modem of met jouw telefoon?

 

Indien het modem: hiervoor moet je inloggen op het modem en via WLAN / Wifi kan je individuele apparaten verwijderen of de toegang permanent ontzeggen.

 

Indien jouw telefoon: is het apparaat via jouw hotspot of via Bluetooth verbonden? In het desbetreffende kopje bij instellingen zou je individuele apparaten kunnen verwijderen.

 

Hoop dat het je lukt!

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Maro2020, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is een beetje afhankelijk van in welke lijst je dit apparaat ziet. Is het zo dat het nummer gebruik maakt van je WiFi / internet? Dan kan het via de optie die hierboven genoemd wordt. Gaat het om KPN veilig? Dan dien je de licentie daarvan te verwijderen. Is het een nummer in je KPN Compleet/KPN Hussel registratie? Dan kan je het beste even bellen via 0800-0402 of aan ons doorgeven om welk 06-nummer het gaat zodat deze uit de registratie kan worden gehaald.

Gaat het nog ergens anders over? Dan hoor ik het graag en gaan we kijken of we jou hierbij kunnen helpen!

Ik kan geen nummer zien, het gaat om kpn thuis, de verbonden apparaten op mijn WiFi.

Daar staat een naam tussen die ik niet ken maar ook niet kan verwijderen. In de modem zie ik wel het op nummer maar die kan ik ook niet verwijderen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Maro2020, ik neem het even over van Susan. 
Begrijp ik het goed dat je een apparaat verbonden met je wifi ziet staan in de webinterface van je modem wat daar niet hoort te staan?
In dat geval zou je het beste het wachtwoord van je wifi aan kunnen passen. Dit kun je via de webinterface doen, de online servicetools of de KPN Thuis app