Thuis app wil niet inloggen

  • 7 January 2021
  • 15 reacties
  • 746 keer bekeken

Beste Marcia, 

 

Dit topic sluit precies aan op mijn problemen. Ik kan ook niet inloggen op de KPN Thuis app.

Ondanks dat ik de KPN Thuis app opnieuw heb geinstalleerd. Ondanks dat ik het wachtwoord opnieuw heb ingesteld. Ondanks dat ik dit nieuwe wachtwoord ook aan de rechtstreekse inlog op mijn experia box heb gekoppeld. Daar heb ik dus hetzelfde wachtwoord. 

Om…. van te worden…

HELP :-) 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Erik van KPN 3 jaar geleden

Beste Erik

De onderstaande reactie staat in de Google Play Store bij de KPN Thuis App.

KPN26 januari 2021

Maak je toevallig gebruik van een Experia Box v10 modem en was je voorheen klant van Telfort? De Telfort v10 modems gebruiken helaas nog een afwijkende firmware die (nog) niet door de app ondersteund wordt.

 Op 08-01-2021 Is mijn oude Experiabox om geruild voor een nieuwe Experiabox V10.  Ikmag aannemen dat dit geen oude Telfort box is met de juiste firmware.  Waarom werkt de Thuis App dan nog steeds niet bij mij?  Mijn huidige frimaware is V1.01.01T01.9  Is dit oude Telfort of de juiste KPN voor de Thuis app

 

Dit klopt, inderdaad, @McMelloW. Voor voormalig Telfortklanten met een V10 werkt de Thuis app op het moment nog niet. De firmware die jij hebt, V1.01.01T01.9, is de Telfort firmware. De firmware op je box wordt binnengehaald gebaseerd op je technische verbindingstype. En daar zit nog een verschil in tussen voormalig Telfort en KPN. Dat gaan we nog aanpassen voor iedereen, en op dat moment zal je Experia Box ook de KPN firmware gaan binnenhalen. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend, maar zal niet heel erg lang meer duren. Je kunt deze technische omzetting forceren als je dat heel graag wilt door een aanpassing te doen in je abonnement die ook effect heeft op je verbinding, zoals een verandering van internetsnelheid bijvoorbeeld. 

@Hernanni, voor jou geldt hetzelfde.  

 

Box 12 en superwifi voor mij.

Dank je, @Tdevilj. Probeer het eens met het wachtwoord van de primaire Superwifi in plaats van die van de Box 12. 

 

Profiel aangepast Experia V10 ZTE H369A plus 2x extender  

Gisteren eerst alles gereset. Geen effect  

Gisterenavond zelf IP-adres extender gezocht en ingelogd en wachtwoord gewijzigd van extender.

Via ip kan ik nu de extender benaderen. Zocht een manier om tijdelijk 2,4 gh aan te zetten voor een energiemeter.

helaas nog steeds geen verbinding met app thuis. Vraag om beheerderswachtwoord. Deze heb ik gemuteerd, maar na invoeren geen effect

fijn dat er serieus naar gekeken wordt  

marc

Je voert nu in de Thuis app het wachtwoord in van die Experia Wifi, @Kpn.gebruiker 50? Krijg je dan een foutmelding dat het wachtwoord fout is, of gebeurt er gewoon niets? 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Zit met helzelfde probleem.

Een Experiabox V10  (ZTE H369A)  Bij de eerste keer inloggen een wachtwoord ingevoerd. Dit wachtwoord werkt niet bij de KPN Thuis app.

Op de experiabox het wachtwoord gewijzigd naar een nieuw. Uitloggen en opnieuw inloggen op de Experiabox werkt. Ook dit wachtwoord werkt niet bij de KPN Thuis app.

Heeft iemand bij KPN de juiste procedure om in de Thuis app te komen.

 

Reputatie 7

Hoi @Hernanni, @McMelloW. Op het moment dat je de KPN Thuis app start vraagt hij (na het detecteren van je thuisnetwerk) om het beheerderswachtwoord. Dat is in principe het wachtwoord waarmee je inlogt op je Experia Box. Tenzij je ook Experia Wifi en/of Superwifi in huis hebt. In dat geval is het het wachtwoord van het primaire wifipunt. Als het dan alsnog niet werkt, verwijder de app, herstart je telefoon, en herinstalleer de app. Dan zou het moeten werken.

Hoi @Hernanni@McMelloW. Op het moment dat je de KPN Thuis app start vraagt hij (na het detecteren van je thuisnetwerk) om het beheerderswachtwoord. Dat is in principe het wachtwoord waarmee je inlogt op je Experia Box. Tenzij je ook Experia Wifi en/of Superwifi in huis hebt. In dat geval is het het wachtwoord van het primaire wifipunt. Als het dan alsnog niet werkt, verwijder de app, herstart je telefoon, en herinstalleer de app. Dan zou het moeten werken.

Beste Erik,

Bedankt voor je tip.

De oplossing die je bied is toch niet een serieus bedoelde oplossing. Zeker niet van een bedrijf als KPN.  App verwijderen en herinstalleren. Apparatuur terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen. Hoezo, supersnel wifi in 5 miniuten.  Ik heb vanaf 1980 in de ICT gewerkt, dacht dat we deze fase toch wel voorbij zijn.

De aangeboden oplossing voor de zoveelste keer weer uitgevoerd en zonder resultaat.  Na mijn wachtwoord krijg ik een popup “Oeps er is iets fout gegaan ……. “  Deze popup krijg ik altijd.

Ik heb hetzelfde probleem in de thuis app. Geinstalleerd geopend thuisnetwerk geselecteerd en vervolgens bij de vraag vul beheerder wachtwoord in, het admin ww van het modem ingevuld waarna de boodschap komt dat ik een verkeerd ww heb ingevuld.

 

Grt tdevilj

Ik probeer dus ook in te loggen op de thuis app, maar vergeet het maar.

App ge-deinstalleerd, telefoon herstart, app opnieuw geinstalleerd, maar de “Thuis app””geeft nog steeds “niet Thuis”

Krijg nog steeds de melding dat het wachtwoord niet juist is.

Hoi @Hernanni@McMelloW. Op het moment dat je de KPN Thuis app start vraagt hij (na het detecteren van je thuisnetwerk) om het beheerderswachtwoord. Dat is in principe het wachtwoord waarmee je inlogt op je Experia Box. Tenzij je ook Experia Wifi en/of Superwifi in huis hebt. In dat geval is het het wachtwoord van het primaire wifipunt. Als het dan alsnog niet werkt, verwijder de app, herstart je telefoon, en herinstalleer de app. Dan zou het moeten werken.

Hallo Erik, 

Bedankt voor je antwoord maar ik heb bij de uitvoering hiervan hetzelfde leed als bovengenoemde personen. Het werkt dus jammer genoeg nog steeds niet. 

Ondanks zelfs het aanmaken van een nieuw wachtwoord en dit overal doorvoeren. Ondanks het opnieuw proberen met het basiswachtwoord wat op het modem staat. 

De thuis app ziet mijn netwerk maar inloggen lukt gewoon niet! 

Andere tips…??

Zeker. Alles opnieuw instellen voor een landelijk probleem met de kastjes?Niet fijn. 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7

@McMelloW, @Hernanni, @Tdevilj, @zoek het maar uit:    

We zien hier wat meer meldingen van, dus navraag staat uit. Willen jullie, voor zover je dat nog niet gedaan had, het forumprofiel eens invullen. Reageer even weer als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan welke Experia Box je hebt, of je ook Experia Wifi en/of Superwifi aangesloten hebt, en of je een voormalig Telfortklant bent.

Profielis aangpast.

Experia V10 ZTE H369A zonder extra Wifi zaken.  Voormalig Telfort klant. 

Box 12 en superwifi voor mij.

Ik probeer dus ook in te loggen op de thuis app, maar vergeet het maar.

App ge-deinstalleerd, telefoon herstart, app opnieuw geinstalleerd, maar de “Thuis app””geeft nog steeds “niet Thuis”

Krijg nog steeds de melding dat het wachtwoord niet juist is.


Ha,

Je moet inloggen op je router, daar uitvinden welke van de Experia Wifi de “primaire” is, Ip adres daarvan onthouden,

Naar betreffende Experia WiFi gaan en de onderop aangegeven inlogcode noteren.

Browse naar het onthouden IP adres van de Experia Wifi, dan de genoteerde inlogcode daarvan gebruiken om in te loggen.

Profiel aangepast Experia V10 ZTE H369A plus 2x extender  

Gisteren eerst alles gereset. Geen effect  

Gisterenavond zelf IP-adres extender gezocht en ingelogd en wachtwoord gewijzigd van extender.

Via ip kan ik nu de extender benaderen. Zocht een manier om tijdelijk 2,4 gh aan te zetten voor een energiemeter.

helaas nog steeds geen verbinding met app thuis. Vraag om beheerderswachtwoord. Deze heb ik gemuteerd, maar na invoeren geen effect

fijn dat er serieus naar gekeken wordt  

marc

 

 

 

@McMelloW@Hernanni@Tdevilj@zoek het maar uit:    

We zien hier wat meer meldingen van, dus navraag staat uit. Willen jullie, voor zover je dat nog niet gedaan had, het forumprofiel eens invullen. Reageer even weer als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan welke Experia Box je hebt, of je ook Experia Wifi en/of Superwifi aangesloten hebt, en of je een voormalig Telfortklant bent.

Beste Erik, 

Profiel genoteerd. Bezit een Experia V10 Box, geen super wifi, voormalig telfort klant. 

Ik heb wel 2 wifi versterkers, Type TP-Link RE450. Echter ook al geprobeerd om de Experia box te bereiken met deze 2 uit. En geprobeerd naast het modem, dus ver van deze versterkers. Maar helaas. 

@McMelloW@Hernanni@Tdevilj@zoek het maar uit:    

We zien hier wat meer meldingen van, dus navraag staat uit. Willen jullie, voor zover je dat nog niet gedaan had, het forumprofiel eens invullen. Reageer even weer als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan welke Experia Box je hebt, of je ook Experia Wifi en/of Superwifi aangesloten hebt, en of je een voormalig Telfortklant bent.

 

Beste Erik

De onderstaande reactie staat in de Google Play Store bij de KPN Thuis App.

KPN26 januari 2021

Maak je toevallig gebruik van een Experia Box v10 modem en was je voorheen klant van Telfort? De Telfort v10 modems gebruiken helaas nog een afwijkende firmware die (nog) niet door de app ondersteund wordt.

 Op 08-01-2021 Is mijn oude Experiabox om geruild voor een nieuwe Experiabox V10.  Ikmag aannemen dat dit geen oude Telfort box is met de juiste firmware.  Waarom werkt de Thuis App dan nog steeds niet bij mij?  Mijn huidige frimaware is V1.01.01T01.9  Is dit oude Telfort of de juiste KPN voor de Thuis app

Reputatie 7

Beste Erik

De onderstaande reactie staat in de Google Play Store bij de KPN Thuis App.

KPN26 januari 2021

Maak je toevallig gebruik van een Experia Box v10 modem en was je voorheen klant van Telfort? De Telfort v10 modems gebruiken helaas nog een afwijkende firmware die (nog) niet door de app ondersteund wordt.

 Op 08-01-2021 Is mijn oude Experiabox om geruild voor een nieuwe Experiabox V10.  Ikmag aannemen dat dit geen oude Telfort box is met de juiste firmware.  Waarom werkt de Thuis App dan nog steeds niet bij mij?  Mijn huidige frimaware is V1.01.01T01.9  Is dit oude Telfort of de juiste KPN voor de Thuis app

 

Dit klopt, inderdaad, @McMelloW. Voor voormalig Telfortklanten met een V10 werkt de Thuis app op het moment nog niet. De firmware die jij hebt, V1.01.01T01.9, is de Telfort firmware. De firmware op je box wordt binnengehaald gebaseerd op je technische verbindingstype. En daar zit nog een verschil in tussen voormalig Telfort en KPN. Dat gaan we nog aanpassen voor iedereen, en op dat moment zal je Experia Box ook de KPN firmware gaan binnenhalen. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend, maar zal niet heel erg lang meer duren. Je kunt deze technische omzetting forceren als je dat heel graag wilt door een aanpassing te doen in je abonnement die ook effect heeft op je verbinding, zoals een verandering van internetsnelheid bijvoorbeeld. 

@Hernanni, voor jou geldt hetzelfde.  

 

Box 12 en superwifi voor mij.

Dank je, @Tdevilj. Probeer het eens met het wachtwoord van de primaire Superwifi in plaats van die van de Box 12. 

 

Profiel aangepast Experia V10 ZTE H369A plus 2x extender  

Gisteren eerst alles gereset. Geen effect  

Gisterenavond zelf IP-adres extender gezocht en ingelogd en wachtwoord gewijzigd van extender.

Via ip kan ik nu de extender benaderen. Zocht een manier om tijdelijk 2,4 gh aan te zetten voor een energiemeter.

helaas nog steeds geen verbinding met app thuis. Vraag om beheerderswachtwoord. Deze heb ik gemuteerd, maar na invoeren geen effect

fijn dat er serieus naar gekeken wordt  

marc

Je voert nu in de Thuis app het wachtwoord in van die Experia Wifi, @Kpn.gebruiker 50? Krijg je dan een foutmelding dat het wachtwoord fout is, of gebeurt er gewoon niets?