Beantwoord

Toegang website met eigen domeinnaam lukt niet via vaste verbinding

  • 23 January 2024
  • 8 reacties
  • 135 keer bekeken

Dag forumleden, misschien kan iemand van jullie mij helpen. Tot nu toe is er geen oplossing gevonden met de kpn noch met de websitebeheerder.

Probleem:

  • ik kan niet op mijn eigen website komen, ieder ander wel
  • ik kan geen mail verzenden en ontvangen met accounts die bij die site (domein) horen
  • het abuseteam heeft geen blokkade gevonden
  • aan de kant van de host geen blokkade gevonden
  • ik kan op elke andere willekeurige site wel komen
  • ik kan wel mailen met andere accounts
  • bovenstaande geldt voor zowel wifi als de vaste verbinding
  • met 4G en/of wifi van de telefoon lukt bovenstaande wel
  • ik heb een experiabox V10 en glasvezel

 

icon

Beste antwoord door huistijger 24 January 2024, 11:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Got Noname 
Staat er niet weer een tilde (~)achter het e-mailadres?

Reputatie 3
Badge +2

Het zou handig zijn je de domeinnaam kan delen, ik kan dan het e.e.a. testen vanaf mijn KPN internet verbinding.

Het eerste wat bij mij op komt als ik naar je problemen kijk dan is het meest voor de hand liggende toch  een blokkade bij je hosting provider.  Er zijn wat testen waarmee je dit kan aantonen zoals bv een traceroute. 

Heb je die als gedaan en wat was het resultaat?

Als je pinged naar je domeinnaam krijg je dan wel het juiste ip adres te zien? en komen er reply's?

 

Beste eagle3824,

Bedankt voor je reactie. Ik heb hem voorgelegd een de websitebeheerder v.w.b. je vragen.

Beste huistijger,

Bedankt voor je reactie. Ik begreep je vraag eerst niet, maar nee, er staat geen tilde maar wel met regelmaat een driehoek met daarin (denk ik ) eenuitroepteken. Het lukt me ook niet meer om de mail via een andere server te versturen. En ook niet meer via mijn persoonlijke hotspot. Het probleem wordt dus groter.

Reputatie 7
Badge +21

Klik dat driehoekje aan en rol dat schermpje uit en klik op vertrouw altijd. @Got Noname 

Reputatie 7
Badge +21

Het probleem bij @Got Noname is inmiddels opgelost.
Wat was het euvel? geen idee, maar we vermoeden dat de fout bij de server zat.

Toegang eigen website lukt niet via vaste verbinding

 

Wat is nu eigenlijk de oplossing?

Reputatie 7
Badge +24

Wat is nu eigenlijk de oplossing?

Heeft u een vergelijkbaar probleem? Maak dan een eigen topic. Ik denk dat u hier geen reactie meer zult krijgen.

Reageer