Beantwoord

TP link via het lichtnet

  • 19 August 2023
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Mijn experia box is verbonden met een stekken van TP-link die in het lichtnet zit en dus ook verbonden met de box maar nu wil ik het wachtwoord invoeren van de box zodat ik door het hele huis via het electro net verbinding heb, welk wachtwoordt moet ik nou invoeren ?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 August 2023, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Je verwacht toch niet dat je met één zo'n stekker nu een internetverbinding door het hele huis hebt??

Dat werkt zo niet. 

Alleen al dit: Hoe zou het internet uit je stopcontacten en in je apparaten komen. 

Zo'n stekker krijgt alleen maar z'n stroomvoorziening uit het stopcontact. Verder heeft ie via de wifi van je modem verbinding. 

En via zijn eigen 😉 wifi kun je ook apparaten verbinden. Maar denk ook hieraan: de wifi via de stekker heeft de helft van de snelheid ten opzichte  van die direct van het modem. 

Kun je eens aangeven, met type nummer, wat je van tp link precies hebt. Een foto zou ook helpen. 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, @soosje! Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat je precies wilt doen. Ik denk dat Peter al goede dingen zegt, en vraagt. Vooral deze vraag is belangrijk:

Kun je eens aangeven, met type nummer, wat je van to link precies hebt. Een foto zou ook helpen. 

 

Zou je die kunnen beantwoorden? Dan kunnen we je verder helpen.