Beantwoord

Tplink eap 110 outdoor Accesspoint in de tuin.

  • 2 July 2019
  • 8 reacties
  • 337 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, ik heb 2 tplink eap 245v1 accesspoints in huis hangen met ondersteuning voor fast roaming, nu wil ik voor in de tuin ook een accespoint aanschaffen namelijke de tplink eap 110 outdoor. nu vroeg ik mij af of dat roamen wel goed gaat omdat dit accespoint volgensmij geen fast roaming ondersteunt?
icon

Beste antwoord door wjb 17 July 2019, 10:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Als je voor de EAP225 outdoor kiest dan sluit dat mijns inziens beter aan op de EAP245's die je al hebt.
Let op, de EAP110 heeft geen 5GHz wifi.
Nu is dit voor wifi buiten misschien minder belangrijk maar toch.
Reputatie 4
Badge +4
Als je voor de EAP225 outdoor kiest dan sluit dat mijns inziens beter aan op de EAP245's die je al hebt.
Let op, de EAP110 heeft geen 5GHz wifi.
Nu is dit voor wifi buiten misschien minder belangrijk maar toch.

Ja in prensipe heb ik 5GHz in de tuin niet echt nodig dus als dat het enigste verschil is tussen die modellen dan gaat mijn keuze gewoon naar de eap110 tenzij deze geen fast roaming ondersteund dan kan ik daar wel problemen mee gaan ervaren met het overschakelen van Access point naar accesspoint.
Reputatie 7
De EAP110 kent geen fast roaming.
Dat betekent dat het wat langer zal duren alvorens een device zal schakelen naar de EAP110.
Reputatie 4
Badge +4
Ben toch maar voor de Tplink eap225 outdoor gegaan op advies van @wjb! ik laat nog weten of alles goed werkt en of ik tevreden ben.
Reputatie 7
Ben toch maar voor de Tplink eap225 outdoor gegaan ...
Ik denk dat je daar verstandig aan gedaan hebt. Het mag dan wellicht een paar tientjes meer kosten, als het goed is werken nu wel alle AP's goed samen.
Reputatie 7
Hay @Lukas_ , hoe bevalt de Tplink eap acces point? 🙂
Reputatie 7
Hay @Lukas_ , hoe bevalt de Tplink eap acces point? :)
Zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/dvs-650-in-schuur-ophangen-475815#post790535 😉
Reputatie 7
Hah. Dankjewel wjb. Wow, dat plaatje. Rasti Rostelli is er niks bij ;)

Fijn om te zien dat de Tplink hangt en goed voldoet!

Reageer