TV connect voor Netflix

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 2

Ik gebruik TV connect my voor Netflix. Het werkt regelmatig ok, in de zin dat ik Netflix meestal kan 'casten' vanuit mobiele telefoon naar KPN ontvanger. Probleem is dat de mobiele telefoon de KPN ontvanger niet altijd toont als optie om naar te vasten…

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Heb al wat gespeeld met experiabox settings, zoals UPnP Discovery aan en uit, maar geen merkbaar verschil.

Ik zit met mobiele telefoon op zelfde netwerk als KPN ontvanger (KPN ontvanger via kabel naar experiabox, mobiele telefoon via wifi access point van Asus, Asus AP via kabel naar experiabox).

Iemand enig idee?

Als vast dank voor suggesties.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


3 reacties

Reputatie 7

Is die Asus echt wel een accesspoint of is het welicht een router?

Welk type Asus gebruik je?

Zijn de eerste drie getallen van het IP adres van jouw mobiele telefoon gelijk aan die van de TV ontvanger?

Klopt het dat de naam van de wifi van jouw Experia Box gelijk is aan die van jouw Asus?

Reputatie 2

Hoi wjb,

 

Hey is een ASUS AC-RT87U geconfigureerd als AP en niet als router. AP en alle wifi clients zitten in IP range en subnet van experiabox, dit geldt ook voor TV ontvanger. Dus experiabox is DHCP server.

Ik heb wifi zenders van experiabox uitgeschakeld, en gebruik alleen AP voor wifi. Zit daar wellicht het probleem?

Reputatie 7
Badge +17

@DSnijders62 Welkom hier! Leuk dat je hier je vraag stelt. zo te zien ben je al het e.e.a. aan het uitsluiten en proberen. Hopelijk vind je snel het antwoord hier samen met de community.:blush:

Reageer