Vraag

Tweede Experia wifi geeft geen wifi meer. Blauw ledje brandt niet meer.

  • 29 March 2021
  • 9 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb twee experia wifi's van jullie de tweede geeft geen wifi verbinding meer jaar lang gedaan

is bekabeld ,maar ook na diverse resets geen wifi(geen blauw ledje meer)

om te proberen heb ik de ander op de zelfde plaats gezet en die doet het prima ,dus het ligt niet aan de bekabeling

graag jullie input



*admin: afgesplitst uit onderstaande topic

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Rnot! We zijn bekend met het probleem. Zou je de bovenstaande tips eens door kunnen nemen en kijken of de 2e SuperWifi het weer doet?

Bram,

 

ik heb wel die zwarte experia Arcadyan

geld daar het zelfde voor

Reputatie 7
Badge +20

@Rnot de Experia wifi's zouden hier geen last van moeten hebben. Daarom heb ik hier even een nieuw topic voor aangemaakt. Ik vermoed dat er bij jou iets anders speelt. @Bram_  zal je hier verder mee helpen!

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval @Rnot lijkt het me handig om eerst een reset te doen van de aanwezige apparatuur. Ik zou je willen vragen de internet kabel uit beide Experia Wifi's te halen en de reset knop 10 seconden ingedrukt te houden. Nadat je dit gedaan hebt kan je het best ook de Experia box zelf resetten. Controleer hierna of je in de buurt van het modem weer wifi hebt. Als dit zo is sluit dan eerst de eerste Experia Wifi aan, wacht 5 minuten en sluit dan de tweede Experia Wifi weer aan. Hierna zou alles het weer moeten doen. Zou je hier kunnen bevestigen of dit ook zo is?

Goedemorgen,

 

het heeft even geduurd ,maar ik heb alle boven genoemde handelingen verricht maar steeds de zelfde experia wifi boxje geeft geen blauw ledje en geen wifi, de ander doet het op verschillende plaatsen perfect

Haal met die wifi 480 mbps download

Reputatie 7
Badge +17

@Rnot ik heb overleg voor je gepleegd en in dat geval gaan we de versterker omruilen. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan zorg ik dat er een nieuwe Experia Wifi je kant op komt. 

@Bram,ik heb mijn profiel ingevuld

 

gr Rob

Reputatie 7
Badge +17

@Rnot ik heb naar je account gekeken en zie dat deze versterker via de winkel of webshop is gekocht. In die reden zal deze in de wel winkel omgeruild moeten worden. De dichtstbijzijnde winkel voor jou is in Doetinchem. Het best kan je via onze website een afspraak maken in de winkel.

@Bram_ 

 

Die heb ik zelf niet besteld of afgehaald, ik heb deze toegestuurd gekregen van KPN na een online wifi test die toen slecht uitviel

 

gr Rob

Â