Beantwoord

UDM PRO direct op NTU

  • 13 March 2021
  • 6 reacties
  • 629 keer bekeken

Beste communityleden,

 

Via de volgende post kreeg ik de idee om mijn UDM PRO direct op de NTU aan te sluiten d.m.v. een UTP kabel:

 

Ik heb de voorgestelde instellingen gevolgd en toch lukt het niet om verbinding te maken. 

Dit zijn de WAN settings die ik in Unify gezet heb:

Ik begreep dat de account gegevens niks uit maakt omdat er op mac adres niveau geautoriseerd wordt.

 

en de VLAN 6 setting:

 

Moet wel zeggen dat ik een TFT internet abonnement hebt, weet niet of dit iets uitmaakt. Weet iemand hier raad mee?

 

Met vriendelijke groet, 

Huus

icon

Beste antwoord door wjb 13 March 2021, 19:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Husje, ik heb zelf geen idee. 

Ik gok ook niet dat iemand het hier weet. Maar, ik tag voorzichtig @wjb hierin. Die man weet veel. 

Reputatie 7

Als je een ex Telfort abonnee bent dan is jouw aansluiting technisch nog niet overgezet nasr KPN. Dat betekent dat de Internet verbinding niet via pppoe op vlan 6 opgezet maar m.b.v. DHCP op vlan 34.

@wjb dank voor de uitleg. Had al een aanpassing van mijn abo aangevraagd, zal weer proberen als ik die geactiveerd is.

 

@Alex_P dank voor het taggen van wjb.

Reputatie 7

Heb je ook TV van KPN?

Nee, alleen Internet. Had al gelezen dat ik niet TV via UDM pro kon doen. Router dekt mijn behoeftes :)

Reputatie 7

Nee, alleen Internet. Had al gelezen dat ik niet TV via UDM pro kon doen. Router dekt mijn behoeftes :)

Gelukkig.