Beantwoord

Unifi & KPN IPTV

  • 18 October 2022
  • 6 reacties
  • 533 keer bekeken

Het is al een tijdje een mogelijkheid om met een eigen modem te worden bij KPN. Ik werk met een Unifi Gateway en een ingeladen scriptje voor IPTV. Nu wil ik mijn Gateway vervangen, zijn er andere opties bv icm Experiabox of is er al een andere router/gateway welke werkt met de IPTV van KPN.

icon

Beste antwoord door wjb 18 October 2022, 22:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Heb je het openingsbericht van het onderstaande topic al gelezen.

 

Ja dat klopt maar ik was gewoon benieuwd of er andere Unifi apparaten de Gateway kunnen vervangen icm IPTV.

Reputatie 7

Ja dat klopt maar ik was gewoon benieuwd of er andere Unifi apparaten de Gateway kunnen vervangen icm IPTV.

In dat bericht heb je kunnen lezen dat de UniFi Dream Machine (Pro) ook te gebruiken is, al komt daar wel wat bij kijken.

De UniFi Dream Router lijkt nog niet te werken. 

Reputatie 1

Door een defecte cloudkey heb ik helaas mijn unifi-switch moeten resetten. Nu werkt mijn IPTV niet meer (de bekende NMC-400 melding). Aan mijn edgerouter 3 is niks veranderd. De netwerken LAN en IPTV staan wel nog in mijn config van unifi. Iemand die mij kan helpen om te troubleshooten wat er mis gaat? 

 

Waar het volgens mij op dit moment blijft hangen : De VIP5202 krijgt geen ip-adress meer in het netwerk van IPTV….

 

Hulp zou fijn zijn :-)

Reputatie 7
Badge +24

@Mvd2021 als u de tv ontvanger rechstreeks op de edgerouter aansluit werkt het wel goed?

Reputatie 7

Staat IGMP snooping nu wel aan op die switch?

Heb je jouw EdgeRouter Lite geconfigureerd met behulp van een configuratiescript uit het onderstaande topic en zo ja welke?

Â