Beantwoord

V10 omruilen voor V12

  • 14 July 2021
  • 9 reacties
  • 336 keer bekeken

Hallo

Heb net glasvezel gekregen.  Heb een V10,maar wil graag een V12 zodat alles geüpdate is. Kan ik deze oude modem laten vervangen door een V12? Ben al jaren lid van kpn.…

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door RBxx 14 July 2021, 23:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Frantyn , zoals hierboven al is aangegeven zal KPN een modem alleen omruilen bij een defect of als het niet meer aan de eisen voldoet. De Experia Box v10 is een prima modem, volgens velen het beste model wat KPN heeft uitgebracht.

 

*admin edit: na afsplitsen link toegevoegd voor context

Ja volgens velen maar er zijn er meerdere die de v12 beter vinden en daarom hebben jullie hem ook uitgebracht ( verbeteren ) 

Badge +19

Ja volgens velen maar er zijn er meerdere die de v12 beter vinden en daarom hebben jullie hem ook uitgebracht ( verbeteren ) 

Ik ken niemand die de box 12 beter vind dan de box 12 en het is ook absoluut niet waar.

Reputatie 7
Badge +21

Dat kan zijn @Visite, maar zolang de v10 niet stuk gaat en ook nog aan de eisen voldoet, zal KPN die niet omruilen. 

Reputatie 7
Badge +7

Ja volgens velen maar er zijn er meerdere die de v12 beter vinden en daarom hebben jullie hem ook uitgebracht ( verbeteren ) 

wat mis je dan aan de V10 wat een V12 wel heeft?

Ja volgens velen maar er zijn er meerdere die de v12 beter vinden en daarom hebben jullie hem ook uitgebracht ( verbeteren ) 

Volgens mij is de box 12 samen met de V10A uitgebracht omdat er een handelsverbod met ZTE dreigde destijds.Ook lokt het woord wifi6 natuurlijk klanten,Verder is er eigenlijk niks veranderd waar je wat aan merkt(zoals dubbel geheugen).Zelfs met wifi6 merk je eigenlijk geen verbetering tussen wifi 5.

 

Reputatie 7
Badge +24

Er komen nieuwe modelen om daarmee mee te kunnen met de laatste ontwikkelingen. Zoals bijvoorbeeld WiFi 6 en Mesh ondersteuning. Dat wil niet zeggen dat een nieuw model daarmee ook beter is.

Reputatie 7
Badge +10

En gezien de vele onderwerpen met problemen in connectie met diverse apparaten, kun je die Box 12 IMO beter links laten liggen.

Reputatie 7
Badge +10

Ja volgens velen maar er zijn er meerdere die de v12 beter vinden en daarom hebben jullie hem ook uitgebracht ( verbeteren ) 

Volgens mij is de box 12 samen met de V10A uitgebracht omdat er een handelsverbod met ZTE dreigde destijds.Ook lokt het woord wifi6 natuurlijk klanten,Verder is er eigenlijk niks veranderd waar je wat aan merkt(zoals dubbel geheugen).Zelfs met wifi6 merk je eigenlijk geen verbetering tussen wifi 5.

 

Nee. De V10A is uitgebracht in 2018 vanwege de handelsboycot van ZTE (de V10 was van ZTE).

De Box 12 is van latere datum namelijk medio 2020.

 

De V10 werkt voor veel klanten prima en zal niet zomaar omgeruild worden. Wel is het zo dat de Box 12 Wifi 6 heeft en ondersteuning voor Wifi Mesh (en dus optimaal samenwerkt met de nieuwe Superwifi's). Dat heeft de V10 niet.