Beantwoord

V10A lampje knippert regelmatig blauw sinds ik Eset heb geinstalleerd

  • 5 February 2024
  • 12 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds ik eset heb geinstaleerd knipprt mijn lampje op de v10a blauw

icon

Beste antwoord door GeSp 8 February 2024, 19:40

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @CorD , volgens mij zitten er meerdere lampjes op de v10a. Welk lampje knippert blauw?

Reputatie 4
Badge +4

Hier worden de verschillende lampjes van de Experia Box V10A uitgelegd: https://forum.kpn.com/kennisbank-modems-145/experia-box-v10a-van-specificaties-tot-instellingen-562276#Lampjes

Reputatie 1
Badge

Arjan het gaat om het voorste lampje

Reputatie 7
Badge +9

Dat is het DSL-lampje @CorD . Knipperen betekent dat hij een nieuwe verbinding aan het opzetten is.

Je zou de experiabox eens twee minuten van het stroom kunnen halen en deze dan weer opnieuw aansluiten.

Reputatie 1
Badge

Arjan zal ik doen

Reputatie 1
Badge

Arjan heb de Va10 uitgeschakeld en weer na 2 minuten aan geschakeld maar niets verandert

Maar Eset met wel een dubbelen  Ip adres 192.168.2.18 wat het dan ook zijn mag

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @CorD , 192.168.2.18 is een intern IP-adres, alle apparaten in je netwerk krijgen een intern IP-adres om ze uit elkaar te houden. Je zegt een dubbel IP-adres, wat is het andere adres? Overigens kan het zijn dat je een nieuw IP-adres hebt ontvangen van de router nadat die herstart was.

Nog een ander vraagje: waar heb je Eset op geinstalleerd en heb je dit device ook al eens helemaal herstart?

 

Reputatie 1
Badge

Arjan Eset heb ik op de labtop geinstalleerd , maar eset andwoord alleen met adres 192.168.2.18  het betrft dit apperaad 5FSWP2-

2533 zit er tweemaal in  zoudat de oorzaak kunnen zijn ?

Reputatie 1
Badge

Mijn modem knippert nog regelmatig blauw aan de voorkant van de VA10 kan geen update  zijn of data die verzonden wordt.

Doet het ook als ik niets doe op mijn labtop.

Dit is begonnen toen er na dat ik een ander beveiligings programma heb op gezet ( van kasperky naar Eset  ben gegaan) 

Iemand een oplossing ??

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @CorD 

 

Heb je nu ESET internet security?

Zo ja dan zou het kunnen liggen aan de Netwerk Scanner die daar inzit, je zou die eens uit kunnen schakelen om te kijken of het blauw knipperen dan ophoudt.

Te vinden onder Geavanceerde instellingen:

Niet vergeten om onderaan op OK te klikken om het op te slaan.

Reputatie 1
Badge

GeSp, heb hem nu uit geschakeld zal het in de gatenhouden en laat het weten als het help of niet

Reputatie 1
Badge

GeSp. help inderdaad, de modem heeft niet  meer gekippert.

Bedankt voor de tip

Discussie sluiten

Reageer