Beantwoord

V10A modem geen RDP mogelijk

  • 1 July 2019
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een klant en daar moet een extern bureaublad gaan draaien na veel zoeken en proberen kan dit niet op een Experia V10A na contact met de helpdesk werd dit bevestigd en er zou een Experia V10 opgestuurd worden toen het modem aankwam was het weer een V10A. Weer contact met de helpdesk medewerker alles in de strijd gegooid en had via een andere weg een V10 kunnen bestellen kon niet missen zei hij.
Nu blijkt dat er helemaal niets is opgestuurd weer met de helpdesk gebeld medewerkster zegt meneer dit ga ik niet eens proberen logistiek bepaald.
Dus niet mogelijk om een extern bureaublad te gebruiken Klant zeer ontevreden
Heeft er iemand ervaring mee of heeft iemand een andere manier om dit op te lossen ik persoonlijk vindt het een knullige oplossing van KPN om de mogelijkheid van RDP er uit te halen en vervolgens niet het juiste modem uit te leveren.
Ik hoor graag van jullie!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 July 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Henk! Laat ik gelijk met de deur in huis vallen: het is zeker mogelijk om RDP te gebruiken op een verbinding die via de Experia Box V10A loopt. Als dit niet lukt, dan is het waarschijnlijk dat er ergens in de instellingen iets niet goed staat. Kun je aangeven hoe je de port forward(s) hebt staan en wat je eventueel hebt aangepast op de pc van de klant?